عابدزاده: هرکس درون دروازه بایستد برای ایران تلاش می‌کند

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال معتقد است که همه تیم با هم همدل هستند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس،امیر عابدزاده در ابتدای تمرین امروز (دوشنبه) تیم ملی در کمپ لوکوموتیو مسکو اظهار کرد: خیلی اردوی خوبی تاکنون پشت سر گذاشتیم. چهار روز تا آغاز بازی‌ها باقی مانده است و همه آماده، همدل و هم قسم هستیم تا دل مردم ایران را شاد کنید.

او در پاسخ به این سوال که چه میزان شانس برای خودش قائل است تا در جام جهانی درون دروازه ایران قرار بگیرد، گفت: راستش را بگویم، تمرکز تمام بازیکنان روی موفقیت تیم ملی کشورمان و بحث نفر و فرد نیست. بحث یک کشور است و مطمئن باشید هرکس که درون دروازه‌ باشد تمام تلاشش را نه تنها برای کشور بلکه برای دو دروازه‌بان دیگر به کار می‌برد. کارهای ذهنی که کی‌روش با ما انجام داده باعث شده تا همه ما با هم همدل شویم و خیلی دوست داریم تا از طرف مردم حمایت شویم تا به بهترین نتیجه‌ها دست پیدا کنیم.

در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، تکلیف دروازه‌بان اصلی تیم ملی تا زمان برگزاری دیدار نخست ایران در جام‌جهانی مقابل نیجریه مشخص نشده بود. عابدزاده درباره این که احتمال دارد این اتفاق در جام‌جهانی روسیه هم رخ دهد و او درون دروازه ایران قرار بگیرد، تصریح کرد: من شخصا تمام تفکر خودم این است که ایران موفق شود. این تفکر تمام بازیکنان تیم ملی است. همه بازیکنان دوست دارند درون زمین باشند و به تیم ملی کشورشان کمک کنند. من هم مانند آن‌ها هستم و تمام تمرکزم را روی این موضوع گذاشتم. همه چیز بستگی به صلاح‌دید کی روش دارد و او همیشه بهترین انتخاب را داشته است. ما به کار او اعتقاد داریم.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید