کولاکوویچ: جوانان در آینده مهم ترین بازیکنان ایران خواهند بود

سرمربی تیم‌ملی والیبال ایران با اشاره انتقال انرژی و تجربه از بازیکنانی مانند معروف و قائمی گفت: اگر جوانان به همین منوال ادامه دهند در آینده از مهمترین بازیکنان ایران خواهند بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس،ایگور کولاکوویچ در پایان دیدار والیبال ایران و برزیل که با وجود نمایش درخشان بازیکنان ایران با برتری سه بر دو برزیلی ها پایان یافت گفت: بازی برابر برزیل که بهترین تیم دنیاست برای ما فرصت خوبی بود و بازیکنانم تجربه بسیار زیادی کسب کردند. این تجربه گرانبها است و در آینده به دردمان می خورد. این بازی با نتیجه بسیار نزدیک به اتمام رسید.

او افزود: قائمی و معروف دو بازیکن با تجربه ای بودند که امروز در زمین به جوانان تیم، انرژی و توان زیادی دادند تا بتوانند تا آخرین نفس بجنگند. خوشحالم که این بازیکنان را به تیم ملی دعوت کردم. به هوش و ذکاوت آنان ایمان داشتم و تنها چیزی که نیاز دارند، تجربه است.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران افزود: شاید جوانان تیم هنوز به آمادگی صد درصد دست نیافته باشند اما همه آنان از شریفی گرفته تا کاظمی، توخته، وادی، و… توانایی بسیار بالایی دارند. این جوانان به همه نشان دادند که شایستگی حضور در تیم ملی را دارند. بازیکنان جوانم اگر به همین منوال ادامه دهند، در آینده از مهمترین بازیکنان ایران خواهند بود.

کولاکویچ درباره دیدار با روسیه اضافه کرد: در بازی فردا برابر روسیه هم مانند امروز خواهیم جنگید تا توانمان را به رخ روس ها بکشیم. در بازی های طولانی نمی‌توان از ترکیب یکسانی استفاده کرد. بازیکنان جوان به ما کمک کردند تا برخی از بازیکنان امروز استراحت کنند. فردا هم بازی سختی خواهیم داشت. روسیه تیمی متفاوت است که روش بازی منحصر به فرد خود را دارد. در هر صورت با تمام توان پا به زمین خواهیم گذاشت.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید