سامان قدوس و بدترین سال فوتبال اش

هافبک ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه استرشوندس سوئد از بدترین سال فوتبالی خود در زندگی اش خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، به نقل از سایت fotbollskanalen سوئد، سامان قدوس به همراه استرشوندس موفق ظاهر شد و اکنون به همراه تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه حضور خواهد داشت. قدوس ابتدای فوتبالش را با مالمو آغاز کرد و پس از آن در سال ۲۰۱۳ به تیم ترلبورگ منتقل شد که در این تیم موفقیتی کسب نکرد و در آستانه تسلیم شدن بود.

قدوس درباره این موضوع گفت: برای من یک سال حضورم در ترلبورگ بدترین سالم بود اما به نظرم بهترین تجربه بود. از بدشانسی به تیمی آمده بودم که اصلا در آنجا احساس رضایت نداشتم. واقعا نمی دانم چرا این چنین بود. به غیر از فوتبال آنجا حواشی زیادی وجود دارد که خیلی بد بود اما با این وجود شروع به کار کردم.

وی افزود: من قراردادی یک ساله با تیم ترلبورگ امضا کرده بودم. در پایان همان فصل از ناحیه زانو مصدوم شدم. باشگاه منتظر جواب آزمایشات شد اما نتیجه به ضرر من بود آنها گفتند که این یک مصدومیت گانگستری است! پس از آن خودم از پایم اشعه ایکس گرفتم و دیدم که تنها خونریزی عضلانی است. آنها باز منتظر شدند و من از دستمزدی که می گرفتم راضی نبودم. دوست نداشتم که برای این تیم بازی کنم. از برادرم و مربی سابقم خواستم که باشگاهی را برایم پیدا کنند. آنها تمام باشگاه های سوئدی را جستجو کردند ولی نشد.

هافبک ملی پوش ایرانی در پاسخ به سوال اینکه حتی تیم دسته‌اولی کریستیانستاد نیز او را نپذیرفت، گفت: بله. حتی این تیم نیز به من اجازه نداد تا تست بدهم. پس از آن با دوستی که در استکهلم داشتم تماس گرفتم و از او کمک خواستم. او برایم یک جلسه آزمایشی با تیم سیریانسکا هماهنگ کرد. با فروش آندرس به گلف راه برای من در این باشگاه باز شده بود. پس از آنکه یک هفته فرصت پیدا کردم روز دوم پیشنهاد قرارداد کسب کردم.

قدوس درباره انتقالش به تیم مهاجران سوری گفت: در آن زمان فقط به این فکر می کردم که یا الان یا هرگز! یا باید با تیم سیریانسکا در دسته دوم بازی می کردم یا به دسته سوم می رفتم. با تمام وجودم به تمرینات رفتم. در ذهنم می گذشت یا الان یا هرگز. تمرینات را خیلی خوب پیگیری کردم و از راست و چپ حرکت می کردم و در کل وضعیتم خوب بود. پس از آن به من پیشنهاد امضای قرارداد دادند. زمانیکه برای این تیم در دسته دوم بازی می کردم وضعیت خوب شد از باشگاه های متعددی پیشنهاد دریافت کردم.

هافبک ایرانی ادامه داد: پیشنهادهایی از تیم AIK  و الفسبورگ داشتم. مدیر برنامه هایم چیزهای زیادی درباره استرشوندس به من گفت. در آن زمان فکر می کردم بهتر از این ها کار کنم. پس از آن گراهام، سرمربی استرشوندس با من تماس گرفت. بدون شک استرشوندس برایم فرصت بود ولی در سرم انداختم که می توانم بهتر باشم. در این زمان گراهام با من تماس گرفت و با روش خاص خود با من صحبت کرد و این برایم کافی بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید