لوچسکو: ترجیح دادیم به جوان ها اعتماد کنیم/ تیمی می سازم که از شکست متنفر باشد

سرمربی تیم ملی ترکیه گفت: لیگ ما بسیار فشرده و سخت پیگیری شدو بازیکنان بسیار خسته هستند و البته 5 ملی پوش تاثیرگذار مصدوم شدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، لوچسکو سر مربی تیم ملی ترکیه در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل ایران گفت: یک بازی مقابل تیمی که برای جام جهانی  آماده می شود را در پیش رو داریم. لیگ ما بسیار فشرده و سخت پیگیری شد و بازیکنان بسیار خسته هستند و البته 5 ملی پوش تاثیرگذار مصدوم شدند.

وی ادامه داد: با این مصدومان ترجیج دادم به جوان‌ترها اعتماد کنم و بی شک مابقی مسیر را با این جوانان ادامه خواهم داد.البته  انتظار دارم در تیم های باشگاهی هم به این جوانان بیشتر توجه شود و در ترکیب فنر، گالا، بشیکتاش بازی کنند تا به تیم ملی کمک شود.

مربی رومانیایی در ادامه در مورد تیم ملی ایران گفت: ایران از بازیکنان درشت هیکل و استخوان داری تشکیل شده است. اما ما از نظر فیزیکی از بازیکنان متوسط و با تکنیک و با استعدادی برخوردار هستیم و از بازیکنانم می خواهم فردا کیفیت خود را به نمایش بگذارند.

لوچسکو افزود: از باخت متنفرم و می‌خواهم تیمی بسازم که از شکست متنفر باشد. می خواهم تیم 7 سال آینده ترک ها را بسازم. متوجه هستید که در 4 غول فوتبال استانبول تنها 4 بازیکن ملی پوش وجود دارد و آنها در مقابل تیم ملی مسئول هستند. در اینجا خواهان بازی دوستانه بین خارجی‌های لیگ ترکیه و بازیکنان ترک هستم. وقتی صاحبان باشگاه‌های بزرگ، مربیان و بایکنان خارجی استخدام می‌کنند جوان ترک پس کجا باید خود را نشان دهد؟

سر مربی تیم ملی ترکیه در مورد شیوه بازی تیمش گفت: امروز در اروپا شاهد برتری تیم‌هایی هستیم که در بحث مالکیت توپ و بازی سازی موفق عمل می‌کنند. ما هم ساختاری به این شکل را در نظر داریم و برای آن تلاش خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: ترکیه در دوران تغییرات قرار دارد. اوکای، یونس، چنگیز اوندر، امره آکبابا و دیگر بازیکنانی جدید تازه به تیم اضافه شده‌اند و امره مور و انیس اونال هم مصدوم هستند و در طول زمان باید این بازیکنان مورد آزمایش قرار بگیرند.

 

دیدگاه تان را بنویسید