گاتزتا دلواسپورت ؛پرونده آزمون روی میز لاتزیو

جواهر ایرانی در سال 2017 به باشگاه دوم شهر روم بسیار نزدیک بود؛ اما این انتقال رخ نداد تا شاید سردار آزمون یک بار دیگر به جمع بازیکنان لاتزیو اضافه شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، روزنامه گاتزتا دلو اسپورت چاپ کشور ایتالیا  در شماره امروز صبح خود بار دیگر به علاقه لاتزیو به جذب سردار آزمون مهاجم تیم فوتبال روبین کازان پرداخت.

 

تیم فوتبال لاتزیو در روز پایانی رقابت های این فصل سری آ مغلوب اینترمیلان شد تا از حضور در رقابت های لیگ قهرمانان اروپای سال آینده باز بماند؛ با این حال مدیران باشگاه لاتزیو از همین حالا به فکر ترمیم تیم خود هستند که در رقابت های سال آینده لیگ اروپا حضور خواهد داشت و از سردار آزمون به عنوان یکی از گزینه های مورد نظر آنها نام برده می شود که پیشتر نیز در تابستان سال گذشته به این انتقال نزدیک بود.

 

گاتزتا دلا اسپورت در بخشی از مقاله امروز صبح خود به این موضوع اشاره کرده که آزمون در جام جهانی پیش رو بازی خواهد کرد و در بازی های انتهای فصل با روبین نمایش های خوبی داشته است.

 

 این روزنامه در ادامه به مشکل دو باشگاه روسی روبین کازان و روستوف در عقد قرارداد با این بازیکن پرداخته و نوشته:  در تابستان ٢٠١٧ لاتزیو قربانى مناقشات بوجود آمده بین دو باشگاه(روستوف و روبین کازان) و اختلاف تصاحب آزمون داشتند شد،اما با مهاجم ایرانى به توافق نهایى رسیده بود و حتى در ماه هاى بعد از آن هم روابط را با مدیر برنامه هاى سردار حفظ کرد.از سر گیرى این انتقال بسیار محتمل است.

 

گاتزتا با تحلیل شرایط کنونی لاتزیو عنوان می کند: به دلیل اینکه لاتزیو به نسبت پارسال هم قدرت مالى بهترى دارد و هم دیگر مشکل کیتا که به خاطر غیر اروپایى بودن مانع از جذب یک غیر اروپایى دیگر می‌شد، در میان نیست و البته یک دلیل مهمتر هم براى تسریع در این انتقال براى باشگاه لوتیتو(مدیر لاتزیو) وجود دارد.

روزنامه معتبر ایتالیایی سپس به حضور آزمون در جام جهانی و توصیف شرایط فنی این بازیکن می پردازد و می نویسد:  آزمون در جام جهانى بازى خواهد کرد و احتمالاً قیمت او بعد از جام جهانى افزایش خواهد یافت. آزمون یک فصل نسبتاً خوب را با کازان سپرى کرد ، اما درخواست باشگاه روسى باید منطقى باشد. جام جهانى البته میتواند داستان را تغییر دهد. آزمون ،٢٣ ساله، مهاجمى که قادر به بازى در نوک یا پشت خط حمله است؛ یک عنصر کلاسیک که میتواند از جام جهانى حداکثر سود را براى شناخت خود به دنیا ببرد.

 

در نهایت گاتزتا با توضیح دلیل عجله لاتزیو مقاله خود را ادامه می دهد: با این وجود عجله لازیو قابل درک است. آزمون میتواند همان حلقه گم شده لازیو در فصلى که به پایان رساند باشد. یک زوج با کیفیت براى ایموبیله، در حد و اندازه بازى کنار آقاى گل سرى آ.

 

روزنامه ایتالیایی در مورد شایعات پیوستن اتوئو به لاتزیو هم تصریح می کند: در ضمن از شایعه اتوئو هم شفاف سازى شد. بازیکن کامرون با لاتزیو تماسى داشت اما نه براى خودش، که در زمینه انتقال هموطنش اکامبى، مهاجم ٢٥ ساله که در فرانسه و باشگاه انژر توپ میزند.

 

گاتزتا در مجموع معتقد است که جذب آزمون می تواند  معامله ای سودبخش برای باشگاه لاتزیو با درنظر گرفتن تمام جوانب باشد و حالا باید ببینیم مدیران این باشگاه چقدر در جذب مهاجم ملی پوش ایران موفق عمل خواهند کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید