ایران صفر - صربستان ۳

یک برد و یک باخت برای والیبالیست های ایران در آخرین اردوی پیش از لیگ جهانی

تیم ملی والیبال ایران با قبول شکست ۳ بر صفر مقابل صربستان در دومین دیدار خود، به اردوهای پیش از لیگ ملت‌های والیبال پایان داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی خود از ساعت ۲۱:۳۰ مقابل صربستان میزبان قرار گرفت. ایگور کولاکویچ برای بازی دوم خود ترکیب سعید معروف، امیر غفور، محمد موسوی، میلاد عبادی‌پور، مرتضی شریفی، سامان فائزی و مهدی مرندی را به زمین فرستاد.

از سویی دیگر نیکولا گربیچ سرمربی صرب‌ها از تمام مهره‌های اصلی خود برای این دیدار بهره برد به طوریکه ستاره‌هایی چون لیسیناچ، کواکویچ، لوبریچ و روسیچ  از ابتدا بازی را آغاز کردند. دو تیم از آغاز جدال نزدیکی داشتند و تا امتیاز ۲۱ پا به پا پیش رفتند اما این تیم میزبان بود که در پایان ست اول با امتیازات ۲۵ بر ۲۳ برنده رالی شد.

در ست دوم نیز سرمربیان تیم‌ها بدون تغییر تیم‌های خود را به میدان فرستادند تا شانس خود را یک بار دیگر برای پیروزی در ست دوم امتحان کنند. ست دوم مانند ست اول دو تیم پا یا پای پیش رفتند. تا امتیاز ۱۵ دو تیم با یکدیگر برابر پیش می‌رفتند اما دفاع صرب‌ها توانست با چند امتیاز مستقیم اختلاف را در امتیازات ۲۰ به بعد به نفع خود افزایش دهد. این ست‌ هم در نهایت با امتیازات ۲۵ بر ۲۰ به سود میزبان خاتمه یافت.

ست سوم با یک تغییر از سوی کادر فنی ایران همراه بود جایی که صابر کاظمی جایگزین امیر غفور در پست پشت‌خط‌ زن شد. دو تیم تا امتیاز ۵ با یکدیگر پیش رفتند اما یاران نیکولا گربیچ از همان ابتدای ست اختلاف را آغاز کردند. برتری صرب‌ها تا پایان بازی ادامه داشت و در نهایت میزبان موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر و امتیازات ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی برسد.

این آخرین دیدار ایران پیش از آغاز لیگ ملت‌های والیبال بود و شاگردان کولاکویچ روز جمعه چهارم خرداد در اولین دیدار خود رو در روی فرانسه قرار خواهند گرفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید