جی پلاس؛

خیریت تناقض های عجیب طارمی!

مهاجم ملی پوش تیم الغرافه قطر رکورد تناقض در یک مصاحبه را شکست.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی جی پلاس، مهدی طارمی در حالی از آمادگی اش برای حضور در تیم ملی پس از تجربه کردن لیگ قطر سخن گفته که تناقض های زیادی در سخنان هرچند کوتاه او به چشم می خورد. تناقض هایی که به نظر نمی رسد خیریتی پشت آن نهفته باشد!

در شرایطی که وضعیت لیگ قطر و کیفیت تیم ها و سطح آن کاملا مشخص است، طارمی در مصاحبه خود عنوان کرده است: " سه، چهار ماه قبل از جام جهانی به قطر رفتم و زندگی آرام و راحتی در آنجا داشتم و کاملا خودم را برای جام جهانی آماده کرده‌ام. یعنی هم از نظر فکری و هم از نظر روحی آماده هستم. فضای خوبی هم در آنجا حاکم بود ولی تجربه خوبی کسب کردم. البته نه این که سطح خیلی بالایی باشد اما تجربه خوبی بود. امیدوارم از آن درس گرفته باشم."

البته طارمی درباره سایر مسایل مانند اردوی تیم ملی و ... هم اظهار نظر کرده اما در همین یک پاراگراف رکورد تناقض را شکست است. این که چگونه در آن واحد می توان زندگی راحت و آرامی داشت و همزمان برای جام جهانی هم آماده شد. از حضور در لیگی که به گفته خود طارمی سطح بالایی ندارد چه تجربه ای می توان کسب کرد که در جام جهانی به درد بخورد؟ 

اگر سطح لیگ بالا نبوده چگونه توانسته برای جام جهانی خودش را آماده کند. اگر حضور در لیگ قطر تجربه خوبی بوده چرا در آخر صحبت هایش می گوید امیدوارم از آن درس گرفته باشم؟ یا اینکه آمادگی از نظر روحی با آمادگی از نظر فکری دقیقا چه تفاوتی دارد؟! 

از طرفی آماده شدن برای جام جهانی به معنای تلاش، تمرین و سخت کوشی است و اگر منظور طارمی از آمادگی برای جام جهانی این جنبه است، این آمادگی با زندگی "آرام و راحت" چگونه به دست آمده است؟

مهاجم سرخپوشان فصل گذشته و پس از حواشی بسیار زیادی که برای خودش و سرخپوشان به وجود آورد تصمیم به جدایی از پرسپولیس گرفت، اما راهی لیگ قطر شد تا شانس توپ زدنش در تیم های اروپایی کاهش یابد، حالا با حضور در لیگ قطر مسلما شانس کمتری برای بازی کردن در قیاس با آزمون، انصاری فرد و جهانبخش دارد، اما همچنان اصرار دارد حضور در لیگ قطر را مثبت ارزیابی کند، آن هم با مجموعی از جملات متناقض و عجیب و غریب!

 

دیدگاه تان را بنویسید