جی پلاس؛

گزارش کامل حواشی و تصاویر دیدار دو تیم استقلال و ذوب آهن

تیم استقلال تهران با برتری برابر ذوب آهن به همراه همشهری خود پرسپولیس راهی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، در بازی برگشت دور یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰:۴۵ دو تیم استقلال و ذوب آهن در ورزشگاه آزادی برابر هم قرار گرفتند.

تعدادی از تماشاگران استقلال با در دست داشتن بلیت های وی آی پی قصد حضور در استادیوم را داشتند که به آن ها اجازه ورود داده نشد. این تعداد از تماشاگران با ناراحتی ورزشگاه را ترک کردند.

هواداران استقلال در دقیقه 22 زنده یاد منصور پورحیدری را تشویق کرده و سپس داریوش شجاعیان را تشویق کردند. شجاعیان با پیراهن شماره 23 برای استقلال بازی می کرد و بنری هم برای وی در ورزشگاه نصب شده که روی آن نوشته شده(داریوش زود برگرد).

در حالی که جایگاه خبرنگاران متعلق به نمایندگان رسانه ها است  افراد متفرقه بسیار زیادی در این جایگاه نشسته بودند! جالب اینجا است که تعدادی از نوجوانان با پیراهن استقلال، مدیر برنامه های بویان و تیام که در سفر خرمشهر با استقلال حضور داشتند و افراد دیگر زیادی در جایگاه نمایندگان رسانه ها حضور دارند و برخی خبرنگاران به صورت ایستاده بازی را تماشا می کنند.

در دقیقه 28 بوحمدان در موقعیتی عالی توپ را به تیر دروازه استقلال زد که مرتضی تبریزی از این اقدام هم تیمی اش عصبانی شد. تبریزی اعتقاد داشت بوحمدان باید به وی پاس می داد.

زمانی که تیام در موقعیت آفساید دروازه ذوب آهن را باز کرد مرتضی تبریزی با سرعت برای اعتراض به سمت داور دوید و از او خواست کارت زرد دوم را به مهاجم استقلال نشان بدهد.

وینفرد شفر در چند نوبت به تصمیمات داور بازی معترض بود و همین موضوع باعث شد تا وی توسط داور با تذکر رو به رو شود.

بازیکنان ذوب آهن بلافاصله بعد از پایان سوت بازی در نیمه اول به سمت داور رفتند و به وی اعتراض کردند. سرمربی ذوب آهن با حرکات دستش به شدت به داور اعتراض کرد.

 هنگامی که بازیکنان ذوب آهن قصد رفتن به رختکن را داشتند نیمکت نشینان این تیم با وینفرد شفر درگیری لفظی پیدا کردند که این درگیری ادامه دار شد و بقه اعضای کادر فنی استقلال در حمایت از شفر با مربیان و بازیکنان ذوب آهن درگیری لفظی پیدا کردند. در این لحظه ماموران نیروی انتظامی وارد عمل شدند و اجازه درگیری را ندادند. بعد از این اتفاق قلعه نویی به سمت شفر رفت و سرمربی استقلال را در آغوش گرفت و بازیکنان تیمش را به سمت رختکن هدایت کرد.

در پخش زنده این دیدار از  شبکه سه یک دقیقه نیمه دوم بازی پخش نشد.

در اوایل نیمه دوم بازیکنان ذوب آهن به شدت به تصمیمات داور معترض شدند و جو عجیبی بر زمین حکمفرما شد. محمدرضا حسینی مهاجم ذوب آهن در اعتراض به تصمیم داور با لگد به صندلی کنار زمین که مربوط به توپ جمع کن ها بود  زد و به این شکل اعتراض کرد. اعتراض ذوب آهنی ها به تاخیر توپ جمع کن ها برای رساندن توپ بود.

مامه بابا تیام بعد از گل سوم و هت تریک در این دیدار سجده شکر به جا آورد.

 بعد از گل قاسم حدادی فر نیمکت نشینان ذوب  آهن خوشحالی جالبی انجام دادند و همه آنها تا کنار خط دویده و خوشحالی کردند. ذو ب آهن هم یکصدا تیمشان را تشویق کردند.

گوینده استادیوم تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی را هفتاد و پنج هزار و ششصد و هشتاد و نه نفر اعلام کرد.

هنگامی که مهدی رحمتی اعلام کرد آسیب دیده و از داور خواست بازی را متوقف کند قلعه نویی به این حرکت معترض شد و اعتقاد داشت گلر استقلال در حال وقت کشی است، در این لحظه تماشاگران استقلال علیه قلعه نویی شعار داده و با شعاری که معمولا تبریزی ها در استادیوم یادگار از آن استفاده می کنند به قلعه نویی انتقاد کردند.

 بعد از بیرون رفتن حدادی فر از زمین مهدی رجب زاده بازوبند کاپیتانی ذوب آهن را بر بازو بست.

مارکار آقاجانیان، اوسیانو کوروز و لوپز مربیان تیم‌ملی فوتبال ایران، جواد قراب عضو هیات مدیره باشگاه استقلال و سیدرضا افتحاری مدیرعامل این باشگاه، بازی را از نزدیک تماشا کردند.

وینفرد شفر در طول بازی دائما از کنار زمین با داد و فریاد، بازیکنانش را تهییج می‌کرد.

 در دقیقه ۹۱ جابر انصاری به علت پارگی ابرو به دستور داور از زمین بازی خارج شد.

در اواخر بازی که مهدی رحمتی روی زمین افتاده بود، امیر قلعه‌نویی در کنار زمین به این رفتارهای رحمتی اعتراض می‌کرد و حتی از بازیکنانش خواست تا بی‌توجه به این مسئله توپ را دراختیار بازیکنان استقلال قرار ندهند. 

در اواخر بازی رشید مظاهری دروازه‌بان تیم ذوب‌آهن از مدافع تیمش می‌خواست تا برای ضربه سر زدن به محوطه هجده قدم استقلال برود اما مدافع این تیم از این مسئله ممانعت کرد که این مسئله باعث بگو مگو بین این دو بازیکن شد. 

بعد از سوت پایان بازی، مهدی رحمتی خوشحالی عجیبی از خود ارائه می‌داد.

پس از پایان بازی، امیر قلعه‌نویی به سمت شفر رفت و پیروزی استقلال را به او تبریک گفت. 

بازیکنان ذوب‌آهن در پایان بازی به سمت هوادارانشان رفتند و بابت حمایت‌هایشان از آنان قدردانی کردند. 

 مهدی رحمتی در پایان بازی به سمت قلعه‌نویی رفت و به او خسته نباشید گفت، این در حالی است که خسرو حیدری هم به سمت سرمربی ذوب‌آهن رفت و با او خوش و بش کرد. 

 تیام با مشت‌های گره کرده به سمت هواداران استقلال رفت و خوشحالی‌اش را با آنان تقسیم کرد. 

 بازیکنان استقلال شفر را روی هوا می‌انداختند و پسر سرمربی استقلال هم از این صحنه‌ها فیلمبرداری می‌‌کرد. 

 هوادار نابینای استقلال با افتخاری مدیرعامل این باشگاه خوش و بش کرد و او را در آغوش گرفت. 

 بازیکنان استقلال به سمت هوادارانشان رفته و از حمایت‌هایشان در این بازی قدردانی کردند. 

 محمد نوازی پیشکسوت باشگاه استقلال برد این تیم را به جواد قرّاب عضو هیأت مدیره این باشگاه تبریک گفت. 

 جشن و پایکوبی هواداران استقلال در ورزشگاه تا دقایقی پس از بازی ادامه داشت. 

 رحمتی برای شادی کردن، شوخی عجیبی با جبارف انجام داد و با لگد او را زد!

استقلال - ذوب آهن

استقلال - ذوب آهن

استقلال - ذوب آهن

استقلال - ذوب آهن

استقلال - ذوب آهن

استقلال - ذوب آهن

استقلال - ذوب آهن

استقلال - ذوب آهن

استقلال - ذوب آهن

استقلال - ذوب آهن

استقلال - ذوب آهن

استقلال - ذوب آهن

استقلال - ذوب آهن

استقلال - ذوب آهن

استقلال - ذوب آهن

استقلال - ذوب آهن

استقلال - ذوب آهن

استقلال - ذوب آهن

استقلال - ذوب آهن

استقلال - ذوب آهن

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید