عقب نشینی از یک تصمیم یا سوتفاهم در تعبیر؟

سخنگوی فدراسیون والیبال: هیچ والیبالیستی ممنوع المصاحبه نیست

سخنگوی فدراسیون والیبال اعلام کرد که هیچ بازیکنی ممنوع المصاحبه نیست.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ فدراسیون والیبال هفته گذشته به خبرنگاران اعلام کرد که بازیکنان تیم ملی والیبال حق هیچ گونه مصاحبه ای را ندارند و خبرنگاران از طریق سخنگوی فدراسیون می توانند از شرایط اردوها و بازیکنان باخبر شوند.

این موضوع با انتقاد و واکنش خبرنگاران روبه رو شد اما فدراسیون صراحتا اعلام کرد که بازیکنان در تمام دنیا بدون اجازه صحبت نمی کنند و مصاحبه هایشان در فضای کاملا مدیریت شده صورت می گیرد. اصرار خبرنگاران مبنی برغیرحرفه ای بودن این تصمیم فایده نداشت و فدراسیون گفت بازیکنان دلیلی ندارد دائم مصاحبه کنند.

دوشنبه 17 اردیبهشت بعد از مدت ها تمرین تیم ملی با حضور خبرنگاران برگزار شد و این فرصت به دست آمد تا اصحاب رسانه با بازیکنان و کادرفنی صحبت کنند.

بعد از این تمرین برخی از بازیکنان تیم ملی اعلام کردند که با آن ها هیچ گونه صحبتی مبنی براینکه نباید با رسانه ها مصاحبه کنند صورت نگرفته و آن ها ممنوع المصاحبه نیستند.

سعید درخشنده - سخنگوی فدراسیون والیبال در گفت وگو با خبرنگار جی پلاس، در پاسخ به این سوال که بازیکنان تیم ملی بالاخره ممنوع المصاحبه هستند یا خیر، اظهار کرد: ما اصلا از بازیکنان نخواسته ایم صحبت نکردیم که آن ها با رسانه ها صحبت نکنند و اصلا هم از ابتدا تصمیم نداشتیم چنین کاری انجام دهیم. من فکر می کنم این مسئله به صورت واضح برای خبرنگاران توضیح داده نشد و همین باعث سوءتفاهم در اصل موضوع شده است!

درخشنده ادامه داد: بازیکنان زمانی که خارج از ساعت تمرین یا تعطیل هستند، آزاد هستند که مصاحبه کنند. اگر قرار باشد درباره شرایط بازیکنان من نظر بدهم که نمی شود. من اصلا در جریان نیستم که بتوانم درباره آن ها صحبت کنم و اصلا جالب هم نیست.

سخنگوی فدراسیون والیبال در پایان صحبت های خود گفت: منظور فدراسیون این است که درباره اطلاعات مربوط به اعزام ها، مسابقه ها و مسائلی که مربوط به بازیکنان نیست از آن ها سوال نشود و آن ها در این موضوع ممنوع المصاحبه هستند. در کل فکر می کنم هدف فدراسیون والیبال اشتباه تفهیم شده است.

دیدگاه تان را بنویسید