کولاکوویچ: نمی توانم دغدغه بازی های آسیایی را هم داشته باشم

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: مسابقات پیش رو به اندازه کافی سنگین هستند و من نمی توانم دغدغه بازی های آسیایی راهم داشته باشم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس،  ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال پس از پایان تمرین ملی‌پوشان اظهار داشت: گروه جدیدی از بازیکنان اضافه شدند. تا اوخر اردیبهشت در تهران تمرین می‌کنیم ، سپس راهی صربستان خواهیم شد و بعد وارد هفته اول لیگ جهانی می‌شویم. 

وی ادامه داد: از بازیکنان به ویژه بازیکنان جوان تیم رضایت دارم، بازیکنان جوانان از تجربه بزرگ‌ترها استفاده می‌کنند و به حرف من و کادر فنی به خوبی گوش می‌دهند. امیدوارم در لیگ ملت ها و قهرمانی جهان عملکرد خوبی داشته باشند. 

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در ادامه افزود: بازیکنان جوان این شانس را دارند که در انتخاب نهایی و لیست نهایی ما باشند. همه این شانس را دارند که در ترکیب اصلی باشند؛ اما باید لیاقت خود را نشان دهند و از تلاش دست برندارند. 

کولاکوویچ درباره برگزاری بازی دوستانه پیش از آغاز لیگ ملت های والیبال گفت: باید بگویم که اولویت ما انتخاب تیم های اروپایی برای برگزاری بازی دوستانه بود. لیگ اروپا در کشورهای ایتالیا و لهستان تازه به پایان رسیده است و نمی شد از آن ها درخواست بازی دوستانه کنیم. هر چند مکاتبات لازم را با برخی کشورهای اروپایی انجام دادیم. در این میان صربستان تیم قدرتمندی است و گزینه خوبی برای بازی دوستانه بود. باید به این موضوع نیز اشاره کنم که اکثر تیم های بزرگ مشغول برگزاری اردوهای خود برای لیگ ملت ها هستند و این کار ما را برای پیدا کردن حریف تدارکاتی بیشتر سخت می‌کرد. 

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره تصمیمش درخصوص بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: تمام تمرکز من فعلا لیگ ملت ها و قهرمانی جهان است. فدراسیون باید در این باره تصمیم بگیرد. به اندازه کافی این مسابقات پیش رو سنگین است و نمی‌توانم دغدغه بازی های آسیایی را نیز داشته باشیم. خود فدراسیون برای تیم اعزامی و کادر فنی تصمیم خواهد گرفت. 
وی در پایان گفت: هرگز دخالتی در انتخاب سرمربی برای تیم ملی ب نخواهم داشت و خود فدراسیون باید برای وضعیت این تیم تصمیم بگیرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید