جی پلاس؛

واکنش جالب پدر اینیستا به خداحافظی پسرش

پدر ستاره بارسلونا قهرمانی جام حذفی را لحظه خوبی برای خداحافظی پسرش با این تیم عنوان کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس،  شب گذشته اینیستا جام حذفی اسپانیا را با بارسلونا بالای سر برد؛ هرچند که او هنوز رسما اعلام نکرده که بارسلونا را ترک می کند اما اشک هایش بعد از تعویض در دیدار برای سویا نشان داد که او به زودی بارسا را ترک می کند.

به نظر می رسد که او باید بارسا را ترک کند و پیشنهادی هم که از لیگ چین به او شده است که نمی تواند آن را رد کند. او در آخرین فینال خود توانست بازی خوبی به نمایش بگذارد و حتی روی گل های دیگر بارسا هم تاثیرگذار و عامل دبل سوارز نیز بود.

او با فتح لالیگا می تواند تعداد جام های خود با بارسلونا را افزایش بدهد این یک رکورد برای اوست. تنها لیونل مسی که بعد از اینیستا کاپیتان بارسلونا می شود می تواند رکوردی بهتر از او را خلق کند. آندرس در 12 سالگی توانست کاپیتان تیم های پایه بارسلونا شود و این یک افتخار بزرگ برای او محسوب می شود.

پدر آندرس اینیستا بازیکن بارسلونای اسپانیا که پسرش تصمیم گرفته تابستان امسال این باشگاه را ترک کند درباره این اتفاق گفت: این تصمیم سختی بود که آندرس گرفت و فکر می کنم الان لحظه خوبی برای ترک کردن باشگاه است. یک گل و قهرمانی که من فکر می کنم یک فینال ایده آل برای آندرس بود که هم او و هم بارسلونا را ارام کرد. این یک خداحافظی خوب برای پسرم است.

اینیستا با بارسلونا چهار قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، هشت قهرمانی لالیگا، شش قهرمانی کوپا دل ری، سه قهرمانی جام باشگاه های جهان، سه قهرمانی سوپرکاپ اروپا، هفت قهرمانی سوپرکاپ اسپانیا را به دست آورد که این تنها بخشی از افتخارات او در فوتبال است.

 

دیدگاه تان را بنویسید