حضور گرشاسبی در تمرین پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز شنبه را از ساعت ۱۱ در ورزشگاه شهید کاظمی و در حضور سرپرست باشگاه برگزار کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سرخپوشان پس از یک روز استراحت، تمرینات خود را برای بازی با السد قطر از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ آسیا از ساعت ۱۱ امروز شنبه در ورزشگاه شهید کاظمی و زیر نظر کادر فنی برگزار کردند.

حمیدرضا گرشاسبی به همراه حسین خبیری به جهت حساسیت بازی برابر السد قطر، در محل تمرین سرخپوشان حضور یافتند و پس از دیدار با اعضای تیم پرسپولیس، عملکرد بازیکنان را زیر نظر گرفتند.

بازیکنان ابتدا در سالن بدنسازی حضور یافتند و زیر نظر مارکو استیلینوویچ تمرینات کششی، نرمشی و گرم کردن بدن‌ها را انجام دادند. سپس وارد زمین چمن شدند و در یک چهارم زمین با نظر برانکو ایوانکوویچ به فوتبال تحت فشار و پاس‌های کوتاه پرداختند.

در تمرین امروز قرمزپوشان، کلیه بازیکنان حضور داشتند. فرشاد احمدزاده به صورت انفرادی تمرینات اختصاصی خود را انجام داد و محسن ربیع‌خواه هم با هماهنگی مارکو و دکتر حقیقت، تمرینات بدنسازی بالا تنه را در برنامه داشت.

بازیکنان در ادامه، در اختیار مارکو قرار گرفتند و به کارهای سرعتی و استقامتی روی آوردند.

در مرحله بعدی تمرین، با نظر ایوانکوویچ، حرکت از دفاع به حمله، پاس به عمق، پاس به کناره‌ها، سانتر، شوتزنی و گلزنی در دستور کار بازیکنان قرار گرفت. بعد از آن، بازیکنان در قالب ۶ برابر ۴، به پرس، حمله و مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.

فوتبال درون تیمی در سه، چهارم زمین با سه دروازه بخش بعدی تمرین امروز قرمزپوشان بود که با تمرکز بالا انجام شد.

در پایان تمرین امروز شنبه، بازیکنان بدن را سرد و راهی رختکن شدند.

گفتنی است؛ تیم فوتبال پرسپولیس روز دوشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی و در آخرین دیدار مرحله گروهی، میزبان تیم السد قطر خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید