ادعای بازیکنی که یوونتوس را از لیگ قهرمانان حذف کرد

مدافع مراکشی یوونتوس معتقد است داور در بازی شب گذشته به اشتباه پنالتی به سود رئال مادرید اعلام کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،مهدی بن‌عطیه در خصوص اتفاقی که در وقت‌های تلف‌شده بازی شب گذشته (چهارشنبه) تیم‌های رئال مادرید و یوونتوس رخ داد و مایکل اولیور، داور انگلیسی بازی بر هم خوردن تعادل لوکاس واسکز توسط این مدافع مراکشی را پنالتی گرفت تا سرنوشت این بازی کاملاً تغییر کند، گفت: ناراحتیم چون آن بازی مدنظرمان را انجام دادیم. سال گذشته هم چنین اتفاقی برای بایرن مونیخ افتاد. رئال مادرید تیم بزرگی است، اما هر بار چالشی وجود دارد و تصمیمات داوری به سود آنهاست و رونالدو در نهایت برای‌شان گلزنی می‌کند.

  مدافع مراکشی بانوی پیر در مورد صحنه‌ای که داور آن را خطای پنالتی گرفت، اظهار داشت: من به واسکز رسیدم و توپ را زدم، اما خودش را به زمین انداخت چون در آن لحظه دیگر نمی‌توانست کاری کند. شما می‌توانید با بازبینی آن صحنه ببینید که توپ با برخورد به پای من تغییر مسیر می‌دهد. واقعاً گرفتن پنالتی اینچنینی آزار دهنده است. ما قربانی چنین شرایطی هستیم، اما به خاطر کاری که در این دیدار کردیم، خیلی افتخار می‌کنیم.

وی در مورد اخراج بوفون پس از اعلام پنالتی به سود رئال نیز خاطرنشان کرد: داور باید در چنین شرایطی قوانین را توضیح دهد و اگر کاپیتان یک تیم نتواند با داور صحبت کند، پس چه کسی می‌تواند با او صحبت کند؟!

یوونتوس با وجود پیروزی 3 بر یک در این دیدار به خاطر شکست 3 بر صفر در بازی رفت، در مجموع دو دیدار 4 بر 3 تن به شکست داد و از رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بازماند.

دیدگاه تان را بنویسید