تورس: این آخرین فصل حضورم در اتلتیکومادرید است

مهاجم کهنه‌کار اتلتیکومادرید در پایان این فصل از روخی بلانکو جدا می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ فرناندو تورس که قراردادش با باشگاه اتلتیکومادرید در انتهای فصل جاری تمام می‌شود، اعلام کرد که این قرارداد تمدید نخواهد شد و جدایی او از قرمزوسفیدپوشان مادرید قطعی است.

تورس که دومین دوره بازیگری خود را در این تیم پس از بازی در تیم‌های لیورپول و چلسی تجربه می‌کند، در حاشیه یک برنامه تبلیغاتی در مادرید گفت: اتلتیکو مادرید همیشه خانه من خواهد بود. وقتی برای اولین بار به این تیم آمدم 10 ساله بودم و به همین دلیل اینجا را مانند خانه‌ام می‌دانم. این شانس را داشتم که در این تیم دوران بازیگری‌ام را آغاز، برای آن بازی کنم و گل بزنم. این جا همیشه خانه من بوده است. می‌توانم خانه‌های فراوانی داشته باشم اما تنها یکی از آنها را خانه واقعی‌ام می‌دانم و آن اتلتیکو است.

وی افزود: این آخرین فصل حضور من در اتلتیکو مادری خواهد بود. با اینکه جدایی از این باشگاه آسان نیست، شرایط به گونه‌ای است که اگر بروم شاید بهتر باشد. با این حال تأکید می‌کنم که این به معنای بازنشستگی قطعی نیست. می‌خواهم در تیمی دیگر به دوران بازیگری‌ام ادامه دهم چون نسبت به بازی‌هایم احساس خوبی دارم.

تورس سال 2016 پس از سپری کردن دوره‌ای ناموفق در میلان به اتلتیکومادرید برگشت هرچند در این فصل فرصت چندانی برای بازی در ترکیب اصلی روخی بلانکو نداشته است.

دیدگاه تان را بنویسید