قلعه نویی: سپیدرود تیم مادری من است/ صحبتی با سپاهان نداشتم

سرمربی ذوب آهن می‌گوید توانسته تیمش را بعد از شکست برابر الدوحیل به خوبی آماده بازی در لیگ‌برتر کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ امیر قلعه نویی بعد از پیروزی ۳ بر صفر تیمش مقابل سپیدرود رشت و صعود به رده دوم جدول اظهار کرد: خدا را شاکریم که بعد از بازی آسیایی برابر الدوحیل که بازی خوبی انجام دادیم و بازی را واگذار کردیم، امروز خوب بازی کردیم. معمولا بعد از باخت در آسیا ریکاوری روحی و روانی تیم سخت است.

او ادامه داد: از تک تک بازیکنانم تشکر می‌کنم که با همه وجود و قلب بازی می‌کنند و یک مدیر لایق دارند که شرایط سخت را آسان می‌کند.

سرمربی ذوب آهن با اشاره به تیم سپیدرود رشت گفت: به علی کریمی تبریک می‌گویم و مطمئنم که یک مربی بسیار خوب خواهد شد و از صمیم قلب دعا می‌کنم این تیم حفظ شود چرا که تیم شهر مادری من است.

قلعه‌نویی با بیان این که از نگرش بازیکنان تیمش بعد از زدن گل نخست نگران است، افزود: بازیکنانم وقتی گل می‌زنند، انگار تیم پنچر می‌شود. در صورتی که تیم‌های بزرگ این گونه نیستند. در این فصل زمان برای اصلاح این موضوع نیست. امیدوارم مربی که برای فصل آینده می‌آید بتواند این نگرش را عوض کند و نگرش ببازیکنان اید عوض شود و باید با همه وجود تلاش کنند. بازیکنان زحمت کشیدند و باید در آسیا هم به خوبی بازی کنیم و جلوی هواداران مان رو سفید شویم.

سرمربی ذوب آهن گفت: بازی‌ها همگی حکم فینال دارد و باید بازی به بازی برویم جلو و از پس فردا به فکر فولاد خواهیم بود. کلیدی‌ترین بازی ما با فولاد است.

او درباره انتقاد امامی‌فر، مربی سپیدرود از عملکرد داور مسابقه تاکید کرد: داوری خیلی خوب بود. داور باید یک پنالتی و اخراج بازیکن حریف را برای ما می‌گرفت که این‌طور نشد. در کل داوری روی بازی به صورت مستقیم تاثیر نداشت. اما این داور شرایط یک داور آینده‌دار را دارد.

قلعه نویی با اشاره به اقداماتی که در ذوب آهن صورت گرفته گفت: من مطمئنم فوندانسیون خوبی در ذوب آهن تشکیل داده‌ایم و مربی بعدی این تیم می‌تواند از آن‌ها استفاده کند.

او در واکنش به این که آیا در پایان فصل از ذوب آهن جدا می‌شود؟ گفت: بعید می‌دانم من را بخواهند. من هم باید شرایط را ببینم که ما را می خواهند یا خیر.

سرمربی ذوب آهن در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهاد سرمربیگری سپاهان را دارد، گفت: وجدانا سپاهان  صحبتی با من نداشته است. هیچ باشگاهی با من صحبت نکرده است. اصفهان برای من شهر خیلی خوبی است. فقط یک ایراد دارد؛. در گذشته زاینده رود بود ولی امروز نیست.

دیدگاه تان را بنویسید