حدادی فر: از شنیدن حرف‌های کی‌روش شوکه شدم

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت:‌از شنیدن حرف‌های کی‌روش شوکه شدم زیرا صحبت‌های او بی‌احترامی به بازیکنان،‌مربیان و باشگاه‌های ایرانی بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، قاسم حدادی‌فر در مورد دیدار روز سه‌شنبه با الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا گفت: شکست بازی قبل کار ما را سخت کرده است. ما برای صعود باید دو بازی آینده‌مان را ببریم. الدحیل یک باشگاه با امکانات عالی است و بازیکنان کلاس جهانی دار و تلاش می‌کنیم با حمایت هواداران مقابل الدحیل به پیروزی برسیم.

وی در مورد اینکه حریف قطری صعودش قطعی شده و ممکن است با ترکیب اصلی به میدان نیاید، گفت: الدحیل بازیکنان خوبی دارد. حتی نفرات ذخیره این تیم هم بسیار خوب هستند. با تیم کامل به اصفهان آمدند و ما تلاش می‌کنیم با انجام یک بازی خوب و منطقی نتیجه بگیریم. در بازی رفت تا دقیقه 70 یک بر صفر از حریف پیش بودیم اما در 10-15 دقیقه همه چیز را از دست دادیم. در این بازی هم باید در طول 90 دقیقه با تمرکز بازی کنیم.

حدادی‌فر در مورد اینکه ذوب‌آهن می‌تواند نائب قهرمان لیگ برتر شود، اظهار داشت: 4-5 تیم در بالای جدول برای نائب قهرمانی تلاش می‌کنند. ما خوشبختانه هفته قبل تیم خوب تراکتورسازی را شکست دادیم و توانستیم سه امتیاز خوب بگیریم. امیدوارم در لیگ برتر هم نتیجه بگیریم.

بازیکن سابق تیم ملی در مورد اظهارات کی‌روش که گفته بود بازیکنان لیگ برتر آمادگی حضور در جام جهانی را ندارند، اظهار داشت: از شنیدن حرف‌ةای کی‌روش ناراحت و شوکه شدم. این حرف‌ها بی‌احترامی به بازیکنان، مربیان و باشگاه‌های ایرانی است. مدیران باشگاه‌ها، مربیان و بازیکنان در لیگ برتر زحمت می‌کشند و تلاش می‌کنند. وقتی بازیکنان ما در مسابقات لیگ برتر بیش از 12 کیلومتر دوندگی دارند چگونه نا آماده هستند؟

وی تصریح کرد: در بین بازیکنان تیم ملی بازیکنان لیگ برتری آمادگی ایده‌آل و عالی دارند. بازیکنانی مثل وریا غفوری، امید ابراهیمی همگی عالی هستند. واقعا صحبت‌های کی‌روش بی‌احترامی به بازیکنان ومربیان و مدیران لیگ برتری بود.

حدادی‌فر در مورد اینکه نحوه تمرینات تیم ملی با تمرینات باشگاهی چقدر تفاوت دارد که کی‌روش چنین حرفی زده است، گفت: در باشگاه‌ها تمرینات خوبی انجام می‌دهیم. با توجه به برگزاری مسابقات همه بازیکنان آماده هستند. در تیم ملی با توجه به اردوهای بلندمدت شاید فرصت کار زیادتری وجود داشته باشد اما واقعیت این است که باشگاه‌ها و بازیکنان لیگ برتری تیم ملی را می‌سازند. مگر می‌شود بازیکنی که بیش از 11 یا 12 کیلومتر دوندگی دارد، نا آماده باشد؟ اگر تیم ملی خوب بازی نمی‌کند نباید مردم را گول زد.

وی در مورد اینکه کی‌روش معتقد است بازیکنان لیگ برتر ایران نمی‌توانند 10 بار مقابل رونالدو به هوا بپرند، اظهار داشت: من خودم 4-5 سال با کی‌روش در تیم ملی کار کرده‌ام. شاگردش بوده‌ام. او در بالاترین سطح فوتبال کار کرده است اما متاسفم بگویم که این صحبت‌ها بی‌احترامی به باشگاه‌ها و بازیکنان ایرانی است. و چنین حرف‌هایی شاید بتوان آن را غیرحرفه‌ای قلمداد کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید