جلالی: 7 بازیکن اصلی مان را نداشتیم/ بازیکنان جوانم عالی بودند

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: در روزی که ۷ تا از بازیکن ثابتمان را نداشتیم ولی با این شرایط بچه های جوان ما عالی بازی کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال پیکان بعد از بازی مقابل تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت: در روزی که ۷ تا از بازیکن ثابتمان را نداشتیم ولی با این شرایط بچه های جوان ما عالی بازی کردند و از این بازیکنان تشکر می کنم.

وی در ادامه گفت: من به بازیکنان و جوانان افتخار می‌کنم که این طور با قدرت بازی می‌کنند. اینقدر با تیم یکدل هستند و از تمام توانشان استفاده می‌کنند تا تیم نتیجه بگیرد. می‌دانم ناراحت هستند که شاید دیده نمی‌شوند، اما مطمئناً اگر همین روند را ادامه بدهند در آینده بازیکنان جوان من دیده خواهند شد. در روزی که تیم سپاهان نسبت به نیم‌فصل اول خوب بود ما توانستیم پیروز از میدان خارج شویم. مجبور بودیم از گلی که زدیم دفاع کنیم تا ۳ امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در ادامه گفت: به هر حال شرایط ما این‌طور است که باید دفاعی بازی کنیم. با توجه به اینکه ۷ بازیکن اصلی‌مان را نداشتیم مجبور بودیم برای این بازی طراحی خاصی کنیم تا نتیجه بگیریم. من برایم این مهم است که تیم نتیجه بگیرد. وقتی بازیکنان اصلی تیم حضور ندارند باید کاری کنیم تا نتیجه خوب باشد. اگر ما دفاعی بازی کردیم، برایمان این مهم بود که  ۳ امتیاز را به دست بیاوریم. باید این کار را می‌کردیم تا شرایطمان در جدول بهتر شود. اگر اجازه می‌دادیم سپاهان حمله کند، مطمئناً در ضدحملات متضرر می‌شدیم و گل می‌خوردیم.

جلالی در پایان اظهار داشت: ما کاری به تیم‌های دیگر نداریم و همه نگاه‌هایمان این است که بازی به بازی سربلند خارج شویم.در حال حاضر بازی با نفت آبادان خیلی مهم است و از امروز به این بازی فکر می‌کنیم تا بتوانیم شرایط بهتری داشته باشیم و از آن بازی پیروز از میدان خارج شویم.

 

دیدگاه تان را بنویسید