ابراهیم زاده: با بهترین تیم دفاع کننده لیگ بازی کردیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: امروز با بهترین تیم دفاع کننده لیگ بازی کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ابراهیم زاده سرمربی تیم فوتبال سپاهان بعد از بازی مقابل پیکان اظهار داشت: امروز با بهترین تیم دفاع کننده لیگ بازی کردیم. می دانستیم خوب دفاع می کنند و در ضدحملات به گل می رسند و در زمین خودشان دفاع شدید کردند. کار ما برای آینده سخت شده و باید تلاش کنیم تا جبران کنیم.

وی در ادامه گفت: تیم پیکان واقعا از زمین خودش دفاع کرد و ما مجبور شدیم از کناره‌ها روی دروازه پیکان فشار بیاوریم، ولی موفق نشدیم. کار ما با این باخت بسیار سخت شده است. ۴ بازی باقی مانده و از این ۴ بازی ۳ بازی بیرون از خانه باید بازی کنیم و این کارمان را بسیار سخت‌تر خواهد کرد. با تیم‌هایی رودررو خواهیم شد که شرایطشان مثل شرایط ما متفاوت است مثل تراکتورسازی و استقلال خوزستان که باید تمام تلاشمان را کنیم و امیدوار باشیم که نتیجه را جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در ادامه گفت: امروز همه ما خوب نبودیم و بازی بد بچه‌ها باعث شد حال خوبی نداشته باشیم. ما از بازیکنان انتظار داریم تا بهتر شوند و بازی‌های بعدی را با قدرت پشت سر بگذاریم ولی بازهم از تلاش بازیکنانم سپاسگزارم و به بازیکنان خداقوت می‌گویم. امیدوارم در ادامه نتایج را جبران کنیم.

ابراهیم‌زاده در خصوص اینکه شرایط تیم سپاهان سخت است و یکی از گزینه‌های سقوط به شمار می‌آید، گفت: به هر حال این اتفاق برای تیم‌های بزرگ می‌افتد. تیم‌هایی بودند که در لیگ‌های معتبر اروپا جزو گزینه‌های سقوط بودند اما فصل بعد قهرمان شدند یا در لیگ ما هم تیم‌هایی بودند مثل فولاد، استقلال خوزستان که قهرمان شدند و فصل بعد حتی سقوط کردند یا جزو گزینه‌های سقوط بودند.

وی در پایان گفت: همیشه تغییرات و جابجایی خوب نیست. به هر حال باید یک روندی طی شود تا شرایط امیدوار کننده شود. بازیکنان در تمرین انگیزه‌های زیادی دارند اما امروز خوب نبودند. بازهم می‌گویم باید تمام تلاشمان را بکنیم تا شرایط بهبود پیدا کند. امیدوارم بازی‌های باقیمانده را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید