مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

اعتبارات محدود اجازه تیم داری به ما نمی دهد

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تاکید کرد: با توجه به اعتبارات محدودی که در اختیار داریم، امکان تیم‌داری برای این اداره‌ کل وجود ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علی خلیلی در مجمع سالیانه هیات فوتبال استان زنجان که در سالن کنفرانس اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد، با بیان اینکه اعتبارات این اداره‌کل محدود و مشخص بوده و همین امر اجازه تیم‌داری را به ما نمی‌دهد، افزود: این در حالی که در ورزش امروز باید به سمت جذب بخش خصوصی برای حمایت از آن برویم.

وی با اشاره به اینکه برای تیم‌داری در رقابت‌هایی که به صورت لیگ برگزار می‌شود، نیاز به حضور و حمایت بخش خصوصی داریم، تصریح کرد: بهترین راهکار برای توسعه ورزش باشگاهی در استان زنجان، ترغیب و جذب بخش خصوصی به این امر است که برای رسیدن به این مهم نیز باید جذابیت‌هایی را در عرصه ورزش ایجاد کنیم تا حامی مالی ترغیب به حضور در این عرصه شود.

این مسئول با یادآوری اینکه یکی از راه‌های مشارکت دادن بخش خصوصی در امر ورزش، استفاده از ظرفیت خیرین در استان زنجان است، ادامه داد: فوتبال جزو رشته‌هایی است که می‌تواند با توجه به جذابیتی که دارد، زمینه را برای حضور بخش خصوصی فراهم کند، این در حالی است که معتقدیم زیرساخت‌های این رشته در زنجان نیز باید فراهم شود که در همین راستا سال آینده شاهد افتتاح استادیوم 15 هزار نفری خواهیم بود.

رئیس هیات فوتبال استان زنجان نیز در ادامه این مجمع ضمن ارائه گزارشی از عملکرد یک ساله این هیات، اظهار کرد: یکی از بخش‌های فعال این هیات، کمیته جوانان و استعدادیابی است که در همین راستا شاهد برگزاری میادین رقابت جهت استعدادیابی، بازدید از فعالیت مدارس، حضور افسانه چترنور در اردوی تیم‌ملی زیر 19 سال و نیز حضور فاطمه رحمتی و مهسا کمالی در اردوی تیم ملی فوتسال بزرگسالان بودیم.

فریدون اصفهانیان در خصوص فعالیت‌های کمیته آموزش هیات فوتبال استان زنجان نیز خاطرنشان کرد: فعالیت‌های کمیته آموزش نیز شامل برگزاری کلاس مربیگری فوتبال ایران (آقایان) در شهرستان سلطانیه، برگزاری کلاس مربیگری سطح یک فوتسال ایران (بانوان)، برگزاری کلاس مربیگری سطح یک فوتسال ایران (آقایان) و برگزاری کلاس مربیگری فوتبال ایران در دانشگاه ابهر است.

 

دیدگاه تان را بنویسید