غفوری: بازی با سیرالئون برای بازیکنان داخلی یک تجربه خواهد بود/ مشکل آسیب‌دیدگی‌ام جدی نیست

بازیکن ملی‌پوش فوتبال استقلال گفت: بازی با سیرالئون برای بازیکنان داخلی یک تجربه خواهد بود تا خود را نشان دهند.

لینک کوتاه کپی شد
به گزارش جی پلاس، ووریا غفوری بازیکن ملی‌پوش استقلال در حاشیه تمرین تیم ملی گفت: امروز نخستین روز تمرین در دور جدید است. برای بازی دوستانه تلاش می‌کنیم بازی خوبی داشته باشیم تا برای بازی‌های بعدی آماده شویم.

وی درباره آسیب‌دیدگی‌اش، اظهار داشت: در حال فیزیوتراپی هستم و مشکل خاصی نیست چون آسیب دیدگی زیاد نبود.

بازیکن ملی‌پوش استقلال در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر بازی دوستانه تیم ملی با سیرالئون که در رنک 97 قرار دارد، عنوان کرد: مراکش حریف ما در جام جهانی هم چنین بازی‌هایی داشته است. این بازی برای بازیکنان داخلی یک تجربه خواهد بود تا خود را نشان دهند.در این زمان بازی خوبی خواهد بود و ما را برای دو بازی آینده آماده می‌کند.

غفوری همچنین درباره اردوهایی که کی‌روش بعد از مسابقات باشگاهی برگزار می‌کند، گفت: تمرینات ریکاوری در فضای خوبی برگزار می‌شود. ما هم ریکاوری می‌کنیم هم تمرین بدنسازی تا آماده‌تر شویم. جدا از کار بدنی، آنالیز و شناسایی حریف را در نیز برنامه داریم.

بازیکن تیم ملی ایران در ادامه صحبت‌هایش در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید شما با رامین رضاییان برای ملی‌پوش شدن رقابت دارید چقدر به جام جهانی فکر می‌کنید، عنوان کرد: من به چیزی فکر نمی‌کنم و فقط تمرینات خود را انجام می‌دهم. تیم سرمربی دارد و کی‌روش سرمربی است. هر کسی آماده‌تر باشد به جام جهانی می‌رود.

وی درباره توصیه نوروزی به مردم کشورمان، گفت: سال نو را تبریک می‌گویم و امیدوارم سال خوبی برای مردم ایران باشد. با توجه به اینکه میهمانی‌ها در این ماه زیاد است همه باید مراقب خودت باشند و در وقت‌های آزاد ورزش کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید