گلزنی العین به استقلال بعد از دو دقیقه پاسکاری

بازیکنان العین بعد از ناکامی در زدن گل به استقلال، شروع به پاسکاری کردند و همین موضوع خط دفاع استقلال را باز کرد تا آن ها به گل تساوی بخش دست یابند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ بعد از ناتوانی العینی ها در گشودن دروازه استقلال، بازیکنان این تیم پاسکاری هماهنگی که داشتند، تا حدود دو دقیقه توپ را به گردش در آوردند و در نهایت شیوتانی، بازیکن ژاپنی العین دروازه سید حسین حسینی را گشود. 

عبدالرحمان که در یک صحنه توسط فرشید باقری دریبل خورده بود، چند دقیقه بعد با یک حرکت تکنیکی توپ را از میان پاهای هافبک استقلال عبور داد تا دریبلی را که خورده بود، جبران کند.

با گلزنی العین هواداران استقلال هم بعد از مدت ها شروع به تشویق تیمشان کردند تا استقلال روحیه لازم برای زدن گل دوم را به دست بیاورد. 

سرمربی کروات العین بعد از زدن گل دوم، مهاجم دیگری را به خط حمله تیمش اضافه کرد تا به بار تهاجمی این تیم اضافه شود و بتوانند گل پیروزی را در ورزشگاه آزادی بزنند. 

وقت کشی مجدد خالد عیسی بعد از زدن گل تساوی به مذاق هواداران خوش نیامد و شروع به فحاشی علیه العین و دروازه بان این تیم کردند. در اواخر بازی، وینفر شفر جای خود در کنار زمین را به بیژن طاهری داد تا او بازیکنان استقلال را هدایت کند. 

سرمربی کروات العین در تمام طول بازی، از کنار زمین تکان نخورد تا لحظه ای از هدایت بازیکنانش عافل نشود. 

ارسال داریوش شجاعیان و ضربه سر جابر انصاری می توانست منجر به گل دوم استقلال شود که به راحتی از دست رفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید