گزارش جی پلاس؛

حاشیه دیدار استقلال و العین+تصاویر

دیدار دو تیم استقلال و العین امارات از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در حالی که کمتر از 4 ساعت به آغاز دیدار تیم‌های استقلال و العین امارات باقی مانده است، تماشاگران علاقمند به تیم استقلال در حال ورود به ورزشگاه هستند. 

6

* تدابیر شدید امنیتی برای کنترل تماشاگران و همچنین عدم ورود مواد محترقه همچنان در حال اجرا است و همین موضوع باعث شده تعدادی از بانوان با شکل و شمایل پسرانه قصد حضور در ورزشگاه را داشتند به بیرون از مجموعه منتقل شوند. البته برخورد جدی با این نفرات صورت نگرفته و تنها آنها را به بیرون از استادیوم آزادی هدایت کردند.

4

 

* تعدادی از هواداران تیم استقلال با در دست داشتن بنر سیدمهدی رحمتی از این دروازه‌بان حمایت کردند.

* بلیت فروشی همچنان در داخل مجموعه ورزشی آزادی و پشت گیت‌ها در حال اجراست و البته فروشندگان بلیت‌ها با بلندگو به تماشاگران اعلام کردند بلیت طبقه اول به اتمام رسیده و بلیت طبقه دوم تنها برای تماشاگران باقی مانده است.

* تعدادی از هواداران تیم استقلال روی چمن‌های بیرون از مجموعه در حال خواندن نماز هستند.

* هواداران تیم استقلال با در دست داشتن پرچم ایران وارد ورزشگاه شدند.

* تعدادی از هواداران تیم استقلال باز هم بنرهای حمایتی را برای این تیم به ورزشگاه آوردند و آنها را به دوربین‌های عکاسان نشان می‌دهد.

* ماموران راهنمایی و رانندگی بیرون از استادیوم خودروهایی که در محل غیرمجاز پارک کرده‌اند به پارکینگ‌ها منتقل می‌کنند.

*درحالی‌که دیدار تیم‌های استقلال و العین امارات از ساعت ۱۹ امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، حدود ۱۵ هزار نفر از طرفداران تیم استقلال در داخل استادیوم حضور دارند.

* پارکینگ‌های منتهی به ورزشگاه آزادی لبریز از خودروهای طرفداران است و در اطراف استادیوم‌ نیز اتومبیل‌ها پارک هستند.

* تماشاگران تیم استقلال متفق‌القول از تیم‌شان حمایت کرده و با در دست داشتن پرچم‌های آبی از ضلع شرقی و غربی استادیوم وارد مجموعه می‌شوند.

* ترافیک سنگینی در ضلع شرقی ورزشگاه حاکم است و طرفداران در صف‌های طولانی قصد حضور در پارکینگ‌های ورزشگاه را دارند.

* کنترل شدید تماشاگران توسط مأموران مستقر در استادیوم در حال شکل‌گیری است و برای جلوگیری از ورود هرگونه مواد محترقه و لیزر تدابیر شدیدی در نظر گرفته شده است.

 

8

3

صفحه توئیتر لیگ قهرمانان آسیا با انتشار تصویری از حضور زودهنگام هواداران استقلال در ورزشگاه آزادی برای تماشای دیدار این تیم برابر العین امارات ابراز تعجب کرد. این رسانه نوشت: در یک اقدام عجیب هواداران تیم استقلال نه در یک بازی فینال یا نیمه نهایی، بلکه در یک بازی مرحله گروهی 7 ساعت پیش از آغاز بازی تیمشان برابر العین امارات به ورزشگاه رفته اند!

با توجه به اینکه نزدیک به 6 ساعت به آغاز دیدار حساس استقلال ‌ ایران و العین امارات باقی مانده است، هواداران زیادی برای تشویق استقلال به ورزشگاه آزادی رفتند.

* نزدیک به 2 هزار هوادار در حال حاضر در محوطه پارکینگ ورزشگاه آ‌زادی مستقر هستند تا به پارکینگ ورزشگاه آزادی بیایند، ترافیک نیمه‌سنگینی در محوطه استادیوم یکصدهزار نفری آزادی حکم‌فرماست.

* بلیت‌فروشی این دیدار از ساعت 10 صبح آغاز شده است و هواداران از ساعت‌ها قبل به دنبال خرید بلیت این دیدار حساس بودند تا بتوانند از نزدیک دیدار استقلال و العین امارات را مشاهده کنند.

* رفته به رفته به تعداد هواداران استقلال افزوده می‌شود. با توجه به نزدیکی آغاز بازی جایی برای نشستن هواداران وجود نداشته باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید