حرف های مربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان پس از قهرمانی ایران

مربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان گفت: تلاش می‌کنیم برای بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا ضمن حفظ جایگاه سوم اینچئون، به ارتقا آن نیز چشم داشته باشیم.

لینک کوتاه کپی شد
به گزارش جی پلاس، آذر همایون پور، پس از قهرمانی در رقابت‌های انتخابی بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا، گفت: سطح رقابت‌ها بسیار خوب بود و هر روز نیز شاهد بهبود آن بودیم و در عین حال بازیکنان ما نیز در هر بازی شرایط بهتری پیدا می‌کردند.

وی ادامه داد:‌ در اولین دیدار با تایلند نقاط ضعفی وجود داشت که امروز در دیدار دوم با این تیم برطرف شده بود و بازی خوبی از سوی نمایندگان کشورمان ارائه شد. حتی در دیدار با افغانستان نیز روز گذشته در پریود اول عقب بودیم، اما توانستیم این کسر امتیاز را جبران کرده و پیروز میدان باشیم.

همایون‌پور افزود: تمام تیم‌ها برای بُرد آمده بودند و با توجه به نقاط ضعفی که از رقابت‌های قهرمانی آسیا در چین شناسایی شده بود، تلاش کردیم نمایش قدرتمندی داشته باشیم و تمام افرادی که به عنوان کادر اجرایی، اعم از داوران، کلاسبندان و… در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه حضور داشتند، معتقد بودند تیم ایران بسیار تغییر کرده و بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته است.

مربی تیم ملی خاطر نشان کرد: مهم‌ترین عامل موفقیت ما در این مسابقات اتحاد و همدلی بود. بازیکنان تیم مانند انگشتان یک دست در کنار هم حضور داشتند و به خوبی یکدیگر را پوشش می‌دادند و این نتیجه کار گروهی و تمرکز بر تقویت آن در تمرینات بود که خوشبختانه به نتیجه هم رسید؛ از جوانترین تا بزرگترین بازیکن تیم خوب ظاهر شدند.

وی گفت: چهار تیم ایران، تایلند، افغانستان و کامبوج از این مسابقات سهمیه گرفتند و تیم‌های چین و ژاپن نیز قبلا مجوز حضور در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا را بدست آورده بودند؛ تیم اندونزی نیز از امتیاز میزبانی برخوردار است و در این مسابقات حضور دارد.

همایون‌پور اظهار داشت: علاوه بر تیم‌هایی که در این مسابقات با آنها روبرو شدیم، با چین و ژاپن نیز در بازی‌های پاراآسیایی اینچئون و مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه دیدار داشتیم و نسبت به آنها شناخت داریم. تلاش می‌کنیم برای بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا ضمن حفظ جایگاه سوم اینچئون، به ارتقا آن نیز چشم داشته باشیم.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران با شش پیروزی پیاپی مقابل تیم‌های تایلند، افغانستان، لائوس، هند و کامبوج، ضمن کسب عنوان قهرمانی، سهمیه بازی های پاراآسیایی جاکارتا را نیز بدست آورد.

 

دیدگاه تان را بنویسید