محمد صلاح بازیکن برتر ماه فوریه شد

هافبک مصری سرخپوشان مرسی‌ساید عنوان بازیکن برتر ماه فوریه لیگ برتر انگلیس را از آن خود کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، با اعلام رسمی سایت رسمی مسابقات لیگ برتر انگلیس، محمد صلاح از تیم لیورپول عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر انگلیس را از آن خود کرد. هافبک مصری سرخپوشان مرسی‌ساید که در ماه فوریه 2018 موفق شد 4 گل برای این تیم در رقابت‌های لیگ برتر به ثمر برساند و دو پاس گل بدهد، در فاصله چهار ماه اخیر برای دومین بار به این عنوان رسید. صلاح 25 ساله با عملکرد تأثیرگذار خود به لیورپول کمک کرد تا در ماه فوریه دو پیروزی و یک تساوی کسب کند و جایگاهش در جمع چهار تیم برتر لیگ برتر را استحکام ببخشد.

وی پس از کسب این عنوان به سایت رسمی مسابقات لیگ برتر انگلیس گفت: «هم‌تیمی‌ها و سرمربی‌ام (یورگن کلوپ) کار را برایم آسانتر می‌کنند. کسب مجدد چنین عنوانی، آن هم جایزه برترین بازیکن ماه لیگ برتر انگلیس فوق‌العاده است. همانطور که همیشه گفته‌ام سعی می‌کنم به لیورپول برای کسب سه امتیاز و بودن در جایگاه بهتر جدول کمک کنم».

کریس هیوتون، سرمربی برنلی نیز عنوان بهترین سرمربی ماه فوریه 2018 را از آن خود کرد. این مربی 59 ساله در ماه فوریه شکستی را با برایتون متحمل نشد و تیم تحت‌هدایتش در دیدارهای خانگی بر وستهام و سوانزی غلبه کرد و مقابل استوک‌سیتی هم به تساوی دست یافت.

سایت لیگ برتر انگلیس همچنین گل ویکتور وانیاما، هافبک تاتنهام به لیورپول در تساوی 2 بر 2 این دو تیم را به عنوان گل برتر ماه فوریه لیگ جزیره معرفی کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید