قانون استفاده تیم‌ها از تنها ۳ ملی‌پوش خنده‌دار است

شهرام محمودی: تا زمانی که از والیبال لذت ببرم، در رده باشگاهی بازی می‌کنم

پشت‌خط زن تیم والیبال بانک سرمایه گفت: قانون استفاده تیم‌ها از تنها 3 ملی‌پوش برای سال آینده خنده‌دار است.

لینک کوتاه کپی شد
به گزارش جی پلاس، شهرام محمودی درمورد شرایط تیم والیبال بانک سرمایه اظهار داشت: باشگاه بانک سرمایه طی 3 سال سرمایه‌گذاری خوبی کرد و نتیجه‌اش را هم گرفت. 3 سال به فینال رسیدیم و دو بار تاکنون قهرمان شدیم و امیدوارم سومین قهرمانی را هم کسب کنیم. بانک سرمایه تیمداری حرفه‌ای انجام داد و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

وی درمورد آغاز کارش در والیبال خاطرنشان کرد: در ابتدای کار دروازه‌بان فوتبال بودم. آن زمان هم مسابقات فوتبال را می‌رفتم و هم در والیبال حاضر می‌شدم؛ مربی آن زمان تیم فوتبال نوجوانان پیکان از من خواست تا وارد این رشته شوم و چند مسابقه هم در دروازه ایستادم، اما از همان ابتدا بیشتر علاقه‌ام به والیبال بود و خیلی زود فوتبال را رها کردم. در والیبال به شهرهای مختلف سفر کردم و تقریباً کل ایران را چرخیدم.

پشت خط زن تیم والیبال بانک سرمایه درمورد اینکه چه شد این پست را برای خودش انتخاب کرد، گفت: در ابتدا دوست داشتم دریافت کننده باشم، اما یک شکستگی دست در دوران کودکی داشتم و نمی‌توانستم ساعد دقیقی داشته باشم. در پست‌های مختلف بازی کردم و سرانجام متوجه شدم که باید پشت‌خط زن باشم. فرهاد اعرابی پیشنهاد داد که پشت خط زن باشم و از آن زمان در این پست بازی کردم. در روزهای ابتدایی کارم سن خیلی کمی داشتم و به نوعی ذخیره بهنام هم بودم.

شهرام محمودی درخصوص بازی با پیکان در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور عنوان کرد: دوست نداشتم در مرحله حذفی با پیکان روبرو شویم، چون این تیم افتخار والیبال ایران و آسیا است. بازی خوبی برابر این تیم انجام دادیم. به هر حال باید برنده می‌شدیم و خوشبختانه این اتفاق هم افتاد. این پیروزی و حضور در فینال را به هواداران بانک سرمایه تقدیم می‌کنم. در فینال بازی خیلی سختی داریم. اردکان بازیکنان خیلی خوبی دارد؛ ضمن اینکه ما هم خیلی خوب کار کردیم و دوست دارم قهرمان شویم.

وی افزود: از دوستانی که تریبون دارند درخواست می‌کنم کمتر ما را اذیت کنند. مگر ما چه آزاری رسانده‌ایم که اینگونه علیه تیم ما کار می‌کنند. چرا دوستان سنگ جلوی پای باشگاه‌هایی می‌اندازند که دوست دارند در والیبال سرمایه‌گذاری کنند؟

پشت خط زن تیم والیبال بانک سرمایه درخصوص اینکه گفته می‌شود رکورددار قهرمانی در رده باشگاهی است، گفت: امسال نهمین فینال من است که البته لطف خدا بود. والیبال یک رشته گروهی است و یک بازیکن به تنهایی نمی‌تواند کار کند. خوشبختانه انتخاب‌های خوبی برای فعالیت‌های باشگاهی داشتم و هم تیمی‌هایم بسیار تلاش کردند.

محمودی درمورد احتمال بازگشتش به تیم ملی تصریح کرد: موضوع تکراری شده است. اول از همه باید بگویم مشکل مصدومیت در کمرم دارم و هر سال بیشتر اذیت می‌کند. ضمن اینکه میانگین سنی تیم ملی در حال بالا رفتن است و باید راه را برای جوان‌تر‌ها باز کنیم. غفور چندین سال است که حضور دارد و از حالا باید به جوانان هم میدان داد تا پیشرفت کنند. پیشرفت هم فقط با حضور در تورنمنت‌ها حاصل می‌شود. به این ترتیب فعلاً نظر خاصی درمورد تیم ملی ندارم. تا موقعی مصدومیت به من اجاز دهد و از والیبال لذت ببرم در رده باشگاهی بازی خواهم کرد.

بازیکن سابق تیم ملی والیبال ایران در مورد اظهارات ضیایی مبنی بر اینکه از سال آینده هر باشگاه باید از حضور سه بازیکن ملی‌پوش استفاده کند، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم این ایده از کجا آمده است و اصلاً با عقل من جور در نمی‌آید. به نظرم این حرف کلاً مردود است، کجای دنیا چنین اتفاقی می‌افتد؟ تمام تیم‌ها مطرح در جهان دنبال بهترین بازیکنان هستند. هر جای دنیا این حرف را مطرح کنیم به ما می‌خندند؟ ضمن اینکه از کجا می‌خواهند تشخیص دهند کدام بازیکنان ملی پوش هستند؟ من می‌دانم تمام این انتقادها به بانک سرمایه است. به نظر من هر تیمی که بیشتر هزینه کند باید بهترین شرایط را هم داشته باشد.

وی ادامه داد: این حرف غیرمنطقی است و فکر می‌کنم با این شرایط خیلی از بازیکنان بیرون خواهند ماند. اگر این قانون اجرا شود چند بازیکن بی‌تیم می‌شوند و امکان دارد، بگویند برای تیم ملی هم بازی نمی‌کنند. با اتخاذ برخی قوانین والیبال را به عقب می‌برند. این کار به رده باشکاهی و ملی قطعاً ضربه خواهد زد.

 

دیدگاه تان را بنویسید