گرشاسبی: ناراحتی هواداران به حق بود

سرپرست باشگاه پرسپولیس از برتری تیمش مقابل الوصل امارات ابراز خرسندی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حمیدرضا گرشاسبی پس از پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل الوصل در گروه C لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: اگر بازیکنان همین بازی را همیشه انجام دهند، مطمئنم مشکلی نخواهیم داشت. خوشحالم بعد از نتیجه بدی که در دربی داشتیم الان نتیجه خوبی گرفتیم.

وی ادامه داد: ما به این برد نیاز داشتیم تا روحیه به تیم‌مان برگردد. به امید خدا در بازی بعدی هم مقابل الوصل بتوانیم نتیجه بگیریم و صعودمان به مرحله بعد را راحت کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در واکنش به این پرسش که شانس پرسپولیس را برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان چقدر می‌بیند، تصریح کرد:‌ پرسپولیس باید بازی کند و نتیجه بگیرد و دنبال شانس نیستیم. ما اگر همین بازی امروز را مقابل رقبا انجام دهیم، قطعاً پیروز خواهیم شد و صعود خواهیم کرد.

گرشاسبی در مورد حضور پرشور هواداران پرسپولیس در این دیدار گفت: این هواداران عاشق پرسپولیس هستند و این تیم را از خودشان می‌دانند. اگر گلایه هم کردند از روی همین است و نمی‌خواهند تیمی که همیشه برنده بوده، ببازد. ناراحتی آنها به حق بود و خدا را شکر امروز بچه‌ها جبران کردند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس به پرداخت بدهی 130 میلیون تومان در پرونده ژوزه محکوم شده است،‌گفت: بدهی ژوزه و دستیارنش پرداخت شده است و این 130 میلیون تومان هم سهم دادگاه CAS  است که باید پرداخت شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد حضور علی‌اکبر طاهری در ورزشگاه آزادی،‌ خاطر نشان کرد: من متوجه این موضوع نشدم و اگر به ورزشگاه آمده‌اند دست‌شان درد نکند. آنها برای تشویق تیم‌شان آمدند و یک تشکر ویژه هم از علی پروین و پیشکسوتان می‌کنم که برای حمایت از تیم به استادیوم آمدند.

گرشاسبی در خصوص تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس یادآور شد: این موضوع هم در حال انجام است و می‌بینید الآن فرصت برگزاری نشست نداریم. اکنون هم برای دیدار بعدی تیم‌مان باید بلافاصله به امارات برویم.

 

دیدگاه تان را بنویسید