مالک باشگاه نفت به بازیکنان پاداش داد

مالک باشگاه نفت تهران با حضور در محل تمرین این تیم به شاگردان افضلی پاداش داد.

لینک کوتاه کپی شد
به گزارش جی پلاس، درحالیکه دو روز از اولین شکست نفت نوین تهران با سرمربیگری هومن افاضلی مقابل استقلال خوزستان سپری شده ،تمام بازیکنان با روحیه ای مضاعف تمرینات خود را آغاز کرده و زیر نظر این مربی با جدیت به نکات فنی توجه کردند. در پایان این تمرین فردوسی مالک و سمیعی به طور سرزده در محل تمرین حاضر شده و بلافاصله جلسه ای را با حضور کادر فنی،سرپرست،مدیر رسانه،بازیکنان ،کادر پزشکی و تدارکات برگزار کردند.

مالک باشگاه طی صحبت های خود اشاره ای به روند تسویه حساب مالیاتی و مراحل نهایی انتقال مالکیت داشت و گفت: بازیهای شما را کاملا پیگیری می کنم، با بردهای شما خوشحال و با تنها شکست شما ناراحت شدم ولی به تمرین آمدم تا بدانید در هر حالتی کنارتان هستم و برای رفع مشکلات مالی تلاش می کنم.

وی در ادامه گفت:خیلی ها مرا از حضور در فوتبال منع کردم ولی نه تنها امروز بلکه از دوران دانشجویی عاشق فوتبال بودم.

 فردوسی گفت: تمام تلاش من و همکارانم آسودگی خیال شماست و انتظار دارم بدون توجه به نتیجه اخیر در بازیهای باقی مانده باقدرت در میدان حاضر شده و از اعتبار خودتان و تیم ریشه دار نفت دفاع کنید.

در این جلسه جدای از هومن افاضلی سرمربی تیم بازیکنان باتجربه ای نظیر بنگر،نصرتی و فشنگچی به نمایندگی از بازیکنان صحبت کردند.

طبق وعده مالک باشگاه تا ۲۰ اسفند بخش دیگری از مطالبات بازیکنان پرداخت خواهد شد.

نکته جالب اینکه به رغم دریافت تنها یک امتیاز در دو بازی اخیر با صلاحدید افاضلی سرمربی تیم ،به دلیل رشد فنی و عملکرد مناسب بازیکنان ،پاداش نقدی و ویژه ای به بازیکنان پرداخت شد که حسابی آنها را سورپرایز کرد.

در پایان این نشست کادر فنی و بازیکنان برخلاف شایعات اخیر که تنها بعد از یک شکست طی هشت مسابقه روی داده و رسانه ای شده و سعی در برهم زدن آرامش سرمربی و شاگردانش را دارد متفق القول از عزم راسخ برای حضوری موفقیت آمیز در پنج دیدار آخر فصل ،گفتند و هم قسم شدند درکنار هم بهترین عملکرد را درسال ۹۷ ارائه کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید