شفر: برای برد به العین آمدیم/ دربی ایران با 90 هزار تماشاگر از دربی امارات خیلی بزرگ‌تر است

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:ما تیمی جدید و با ذهنیت جدید هستیم و فردا برای برد به زمین می رویم.

لینک کوتاه کپی شد
به گزارش جی پلاس، وینفرد شفر در نشست خبری قبل از بازی با العین امارات اظهار داشت: خیلی خوشحالم که به العین برگشتم. اینجا تیم و مردم خوبی دارد و من روزهای موفقی در اینجا داشتم. وقتی به سال 2009 برگردیم، باید از شیخ حسن و محمد بن طلوع تشکر کنم. خوشحالم که این تیم و برادران عبدالرحمان پیشرفت کردند. خیلی صحبت ها در رسانه های ایران دیدم که قرارداد من در پایان فصل به صورت خودکار تمدید می شود اما اینگونه نیست و این اتفاق رخ نداده است.

وی افزود: العین تیم خوبی است و فوتبال را به خوبی بازی می کند. ما می دانیم برابر این تیم چه کنیم و می‌خواهیم تیم اول گروه باقی بمانیم. آماده سازی خوبی داشتیم و امیدوارم آنچه در تمرینات و جلسات آنالیز انجام می دهیم، به زمین بازی منتقل کنیم و با اعتماد به نفس وارد زمین خواهیم شد.

 شفر درباره شرایط مشابه استقلال و العین بعد از برد دربی‌های تهران و امارات گفت:  ما بازی العین را در دربی دیدیم و آنالیز کردیم. دربی اینجا خیلی خوب است اما دربی ایران با حضور 90 هزار نفر، خیلی سخت تر بود و بزرگتر. ما باید 90 دقیقه می جنگیدیم و پیروزی در این دیدار به ما اعتماد به نفس داد و امیدوارم فردا با همان اعتماد به نفس در زمین مسابقه حاضر شویم.

وی درباره تغییرات تیم العین بعد از حضور وی در این تیم گفت:  عمر را از گذشته می شناسم و خوشحالم که عملکرد او خوب بود. او 17 ساله بود که با برادرش به تیم ما آمد و راه خود را برای رسیدن به سطح اول آسیا به خوبی طی کرده است. او بازیکنی است که همیشه به حرف مربیان گوش می کند و از نظر ذهنی شرایط خوبی دارد. در ملاقات اولی که با شیخ داشتم، به او گفتم بازیکنان محلی برای من مهم هستند و در هر بازی باید 8 بازیکن اماراتی داخل زمین باشد زیرا این برای فوتبال امارات مهم است و به همین دلیل بعدا 6 بازیکن العین در تیم ملی فیکس شدند. ما در استقلال نیز این شرایط را داریم و خیلی خوب با بازیکنان کار می کنیم. سرور اینجاست و به خوبی می‌داند من چه می گویم. من همیشه از پیشرفت بازیکنان جوان خوشحال می‌شوم و در استقلال هم موفقیت ما به خاطر کار و روحیه تیمی و تمرین سخت و حرفه ای و با تمرکز است. 

سرمربی تیم استقلال در خصوص تاثیر ذهنیت منفی از دیدار فصل قبل دو تیم در این مسابقه گفت:  طبیعی است که مردم راجع به این نتیجه صحبت کنند اما ما تیم جدید و با ذهنیت جدیدی هستیم. فردا برای برد به زمین می رویم. همانگونه که سرور گفت برای این دیدار نگرانی نداریم زیرا تیم خوب و آماده ای داریم و اگر همه با صد در صد توان تلاش کنند، شانس بالایی برای کسب برد داریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید