هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا؛

شفر و استقلالی ها به دنبال برد مقابل العین/ الوحده امارات روبروی خط آتش نصف جهان

دو نماینده ایران در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف نمایندگان امارات می‌روند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، هفته سوم دور رفت لیگ قهرمانان آسیا فردا (سه‌شنبه) پیگیری می‌شود و دو نماینده ایران قرار است به مصاف حریفان بروند.

گروه B- ذوب آهن ایران – الوحده امارات

شاگردان امیر قلعه‌نویی از ساعت ۱۶ فردا (سه‌شنبه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میزبان تیم الوحده امارات هستند. ذوب‌آهنی‌ها که در بازی نخست خود با بدشانسی مقابل الدحیل قطر شکست خورده بودند، با پیروزی در هفته دوم مقابل لوکوموتیو ازبکستان سه امتیازی شده و به رده دوم جدول رده‌بندی گروه B رسیدند.

ذوب‌آهن این روزها در لیگ برتر خوش درخشیده و نامزد عنوان نایب قهرمانی هستند اما در سوی دیگر تیم الوحده با شکست سنگین ۶ بر ۲ مقابل العین اوضاع چندان خوبی ندارد. حریف ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان هم سابقه شکست سنگین را دارد و در هفته اول مسابقات با پنج گل به لوکوموتیو ازبکستان باخته بود. الوحده در حال حاضر بدون امتیاز در رده آخر جدول گروه B‌ قرار گرفته است.

تیم‌داوری: ادهم محمد توما مخدمه، احمد مؤنس نادی الرؤلی، محمد مصطفی حسن الخالف، محمد حسن محمود ارافه؛ ناظر داوری: محمد رودزالی بن یعقوب و نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا: بشیر شفیق عبدالخالق

گروه  D- العین امارات - استقلال ایران

تیم فوتبال استقلال ایران از ساعت ۱۸:۵۰ فردا (سه‌شنبه) در ورزشگاه ورزشگاه بن زاید مهمان تیم العین امارات است. استقلالی‌ها از بازی فصل پیش با العین امارات خاطره تلخی دارند و به دلیل شکست ۶ بر یک مقابل این تیم، با احتیاط بیشتری به مصاف حریف خود می‌روند اما از طرفی پیروزی در داربی هشتاد و ششم مقابل پرسپولیس، به آبی‌پوشان روحیه داده است.

پادوانی، بهنام برزای و مهدی قائدی غایبان قطعی استقلال در این بازی هستند اما بویان و پژمان منتظری با پایان دوران مصدومیت خود مشکلی برای بازی کردن ندارند و با صلاحدید کادرفنی می‌توانند مقابل العین به میدان بروند اما با توجه به مصدومیت جزئی سید مهدی رحمتی از ناحیه زانو، احتمال حضور سید حسین‌ حسینی در درون دروازه استقلال بیشتر است. در سوی دیگر نیز محمد عبدالرحمان به دلیل محرومیت نمی‌تواند برای العین به میدان برود.

تیم  داوری: بن یعقوب، بن محمد، زین العابدین و محمد بن نور؛ ناظر داوری: عبدالهائف فرخاد ، نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا: دیلان روکناتا

 

دیدگاه تان را بنویسید