هفته بیست و ششم لیگ دسته یک

نخستین پیروزی نساجی با نکونام/ دومین برد فصل راه آهن

هفته بیست و ششم لیگ دسته یک فوتبال ایران با انجام ۶ دیدار دیگر پیگیری شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، هفته بیست و ششم لیگ دسته یک ایران با انجام ۶ دیدار دیگر پیگیری شد. در یکی از مهم ترین بازی های امروز تیم فوتبال بادران تهران از برق جدید شیراز پذیرایی کرد. این دیدار در نهایت با نتیجه سه بر یک به سود بادران به پایان رسید. حمید گلزاری، مسعود ریگی و امیر میربزرگی برای بادران و مجید جلالی‌فر برای برق گلزنی کرند. بادران با این نتیجه ۴۷ امتیازی شد و جایگاه سوم خود را حفظ کرد.

در دیگر بازی حساس این هفته نساجی مازندران با سرمربی‌گری جواد نکونام از مس کرمان پذیرایی کرد. تیم فوتبال نساجی موفق شد در پایان ۹۰ دقیقه تلاش با نتیجه یک بر صفر از سد مهمان خود بگذرد. احمد الجبوری تک گل نساجی را به ثمر رساند. نساجی با این نتیجه ۴۴ امتیازی شد و در رده پنجم جدول باقی ماند.

هم‌چنین در دیدگر دیدار مهم این هفته فجرسپاسی میزبان شهرداری ماهشهر بود. فجری‌ها که برای ماندن در کورس قهرمانی به ۳ امتیاز این مسابقه نیاز داشتند موفق شدند با نتیجه دو بر یک از شهرداری ماهشهر عبور کنند. سید محمد حسینی و ابوذر صفرزاده برای فجر و رضا جباری برای برق گلزنی کردند. فجر با این نتیجه ۴۶ امتیازی شد و در رده چهارم جدول باقی ماند.

نتایج دیگر رقابت‌ها

صبا قم صفر - راه آهن یک

گل‌ها: مهران مرادی برای راه آهن

آلومینیوم اراک صفر - ملوان صفر

مس رفسنجان صفر - اکسین البرز صفر

 

دیدگاه تان را بنویسید