جابر انصاری: استقلال فصل بعد مدعی قهرمانی است

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: برد دربی را تقدیم به هوادارانی می‌کنیم که در روزهای سخت در کنار ما بودند و حمایتمان کردند.

لینک کوتاه کپی شد
به گزارش جی پلاس، جابر انصاری بازیکنی که تا الان ۲ گل به پرسپولیس زده در این فصل با بدشانسی مصدومیت خیلی از بازی‌ها را از دست داد اما او بازیکنی است که شفر روی ضربات آخر و استفاده از فضای بین مدافعان روی او حساب ویژه‌ای باز می‌کند درست مثل حضور انصاری مقابل الریان قطر که منجر به ضربه دیدنی وی به تیر دروازه شد و در همین دربی ۸۶ نیز نزدیک بود این بازیکن دروازه پرسپولیس را باز کند اگرچه در موقعیت آفساید به توپ رسید.

انصاری که ذاتاً بازیکنی ساکت و کم‌حرف به نظر می‌آید درباره دربی ۸۶ صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می‌خوانید:

ابتدا از دربی صحبت کن.

همه چیز خوب پیش رفت، همانطور که ما می‌خواستیم. ما یک گل خوب به دست آوردیم و خیلی خوشحالم که با یک نتیجه خوب به امارات آمدیم.

شرایط تیم چطور است؟

خوشبختانه با روحیه خوب به اینجا آمدیم و دیروز هم در دو نوبت تمرین کردیم و آماده بازی با العین امارات هستیم، امیدوارم که از این مسابقه هم نتیجه خوبی بگیریم.

 ظاهرا بازیکن ساکت و آرامی هستی و کم هم حرف می‌زنی...

شاید اینطور به نظر برسد. البته کلاً اهل مصاحبه نیستم و واقعاً کم صحبت می‌کنم اما بعضاً می‌بینم از قول من مصاحبه‌هایی منتشر می‌شود و هرچند روز یک بار مصاحبه‌هایم را در حالیکه روحم از آنها خبر ندارد در برخی رسانه‌ها می‌بینم. اما باور کنید این صحبت‌ها، صحبت‌های من نیست.

صفحه اینستاگرام هم نداری؟

بله، همینطور است. کلاً اینستاگرام ندارم و با این شرایط راحت‌تر هستم.

در مورد آن صحنه دقیقه ۹۴ که نزدیک بود گل بزنی صحبت کن.

واقعاً نزدیک بود گل بزنم ولی بدشانسی آوردم.اگر می‌زدم سومین گلم به پرسپولیس با استقلال بود، فکر کنم قسمت نبود. البته ظاهراً داور آن صحنه را آفساید گرفت و کمک داور پرچم زد. در دربی رفت هم شانس داشتم ولی نشد اما خوشحالم که زحمت تیم به بار نشست و ما توانستیم دل مردم را شاد کنیم، این پیروزی متعلق به کسانی است که در روزهای سخت کنارمان بودند و درکمان کردند.

 با بازیکنان استقلال که صحبت می‌کردیم همگی نظرشان این بود که صحبت از جشن قهرمانی توسط پرسپولیسی‌ها انگیزه بازیکنان استقلال را بیشتر کرد. نظر تو چیست؟

درست است. متأسفانه یک شخص هم در مورد پادووانی حرف‌هایی زده بود که خیلی ما را ناراحت کرد. نه من بلکه کل بچه‌ها همدل شدیم به خاطر پادووانی بازی را ببریم. از آن طرف هم خوب نبود حریف بعد از برد ما جشن قهرمانی بگیرد به خاطر این اعتقادمان دوچندان شد.

کار کردن با شفر چطور است؟

از زمانی که او به استقلال آمده شرایط تیم به کل تغییر کرده و باید بپذیریم که او مربی بزرگی است و سالها در آلمان و کشورهای حوزه خلیج فارس کار کرده است. او در این سالها تجربیات بسیاری کسب کرده و حالا ما از آن استفاده می‌کنیم.

امسال به نظر بدشانسی هم آورده‌ای؟

بله، متاسفانه یک مدت مصدوم شدم و بدبیاری آوردم. تا هفته هشتم روی مهاجمان تیم استرس و فشار بود و خداراشکر می‌کنم که خیلی زود آن بحران را پشت سر گذاشتیم. شما می‌دانید وقتی تیمی گل نزند بیشتر فشارهای روحی و روانی به مهاجمان وارد می‌شود اما با گذشت زمان شرایط تغییر کرد و حالا هم قول می‌دهم با تمام توانم برای استقلال بازی کنم که آن عده هم که از من ناراضی هستند، راضی باشند.

 می‌دانی در استقلال چند گل زده‌ای؟

فکر می‌کنم سال اول ۸ گل زدم و پارسال هم ۷ گل. امسال هم که بدشانسی آوردم و مصدوم شدم و البته در همان هفته‌های ابتدایی دچار بحران بودیم. بعد از بازگشت از مصدومیت ۴ بازی را بازی کردم که همه این بازی‌ها سخت بود.امسال هم گل زده‌ام مثل همین بازی با سپیدرود، روی هم امسال کمتر بازی کردم اما همین که تیم نتیجه گرفت برای من مهمتر است. وقتی تیم نتیجه می‌گیرد روی کل مجموعه اثر می‌گذارد و فرقی نمی‌کند من بازی کنم یا هم‌پستی‌ام.

سه‌شنبه یک بازی حیثیتی و به نوعی انتقامی با العین دارید.

دقیقاً همینطور است. شاید باور نکنید اگر پارسال ۱۰ بازی با العین می‌کردیم دیگر آن اتفاق نمی‌افتاد ولی می‌دانم که این بازی برای مردم مهم است و برای خود ما مهم‌تر. همه تیم انگیزه دارند که آن مسابقه را جبران کنند. ان‌شاالله با یک نتیجه خوب دوباره دل هواداران را شاد می‌کنیم.

قبول داری صعود کردن از گروهی که نامش مرگ قرار دارد کمی سخت است؟

گروه ما واقعاً سخت است ولی شما دیدید ما مقابل الهلال چقدر با برنامه بودیم و در مقابل الریان هم می‌توانستیم برنده باشیم ولی مطمئن باشید استقلال یکی از مدعیان صعود از این گروه است.

 و به عنوان سوال آخر؛ فکر می‌کنی سال آینده برای استقلال چگونه رقم بخورد؟

ما مدعی اصلی کسب جام حذفی هستیم و از همین حالا این وعده را به هواداران خوب استقلال می‌دهم که در لیگ بعد استقلال مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر است.

دیدگاه تان را بنویسید