تشکیل مجمع فوق‌العاده برای بازگشت رسول خادم به فدراسیون کشتی

رئیس هیئت کشتی استان مازندران از برگزاری مجمع فوق‌العاده برای بازگرداندن رسول خادم خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علی اصغر ثمربخش درباره استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی، گفت: استعفای رسول خادم بسیار غیرمنتظره و شوک‌آور بود و همه اهالی کشتی را ناراحت کرد، چراکه همگان معتقدند او در این مدت که حضورش در فدراسیون کشتی، کارنامه قابل قبولی از خودش برای جای گذاشته است.

وی با اشاره به دغدغه‌های رسول خادم، اظهار داشت: خادم دغدغه شخصی ندارد و هر چه می‌خواهد برای کشتی است. رسول خادم در این مدت هر تلاشی کرده، برای حفظ عزت و جایگاه کشتی ایران در جهان بوده است و باید به دل نگرانی‌های او برای ورزش اول کشور توجه شود. به طور حتم برای حل هر مشکلی راهکاری هم وجود دارد. من فکر می‌کنم که می‌شود با یک خرد جمعی طوری تصمیم‌گیری کنیم که هم کشتی به عنوان ورزش اول کشور به موفقیت‌های خود ادامه دهد و هم عزت نظام مقدس‌مان حفظ شود.

ثمربخش در پاسخ به این سوال که «واکنش روسای هیئت‌های کشتی نسبت به استعفای رسول خادم چه بوده است؟»، عنوان کرد: در تماس‌های مکرری که روسای هیئت‌های کشتی با من داشتند، همگی خواستار بازگشت دوباره خادم بودند. به همین منظور قرار شده هفته آینده مجمع فوق‌العاده‌ای برای بازگرداندن او به فدراسیون کشتی تشکیل شود.

رئیس هیئت کشتی استان مازندران در واکنش به این مسئله که «دیگر رسول خادم باز نخواهد گشت»، گفت: باید شرایطی را فراهم کنیم که وی درباره تصمیمش تجدید نظر کند. اگراین اتفاق نیفتد، کشتی ضربه بزرگی خواهد خورد و مطمئن باشید سال‌ها عقب خواهیم افتاد.

وی خاطرنشان کرد: رسول خادم، فرزند این انقلاب است و همیشه، چه در زمانی که کشتی می‌گرفت و چه در زمانی که ریاست فدراسیون کشتی را بر عهده داشت، با همه وجود و توان برای ارتقای جایگاه کشورمان در میادین بین‌المللی از جان خود مایه گذاشته است.

 

دیدگاه تان را بنویسید