سعید علی حسینی: عمل جراحی زانویم خوب بوده/ سلیمی یکی از سرمایه های وزنه برداری ایران است

نایب قهرمان وزنه برداری جهان گفت: عمل جراحی زانویم خوب بوده و با وجود اینکه در مسابقات جهانی آمریکا بدظاهر نشدم اما تلاش می کنم در مسابقات آینده بهتر باشم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سعید علی حسینی درباره شرایط خود پس از عمل جراحی زانو بیان کرد: پارگی مینیسک داشتم و عمل جراحی خوبی بود. کم کم دارم تمریناتم را جلو می‌برم تا به حالت نرمال برسم و اگر خوب و منظم تمرین کنم مشکلی در مورد زانویم پیش نمی‌آید. البته چون ۱۴ اسفند امتحان دارم از کادرفنی اجازه گرفتم که بروم و بعد دوباره به اردو برگردم وسپس تمریناتم را تا مسابقات منظم انجام می‌دهم.

او در پاسخ به این پرسش که بعد از مسابقات جهانی توجهات به او چقدر فرق کرد، تاکید کرد: مردم قبل و بعد از مسابقات جهانی به من لطف داشتند و منتظر بودند که دوباره به مسابقات برگردم. برای اولین مسابقه هم بدظاهر نشدم با این حال تلاش می‌کنم در مسابقات بعدی بهتر باشم و دل مردم را شاد کنم.

 وزنه‌بردار فوق سنگین ایران در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه فکر می‌کرد قهرمانی ایران در جهان آنطور که باید به چشم آمد یا خیر، تصریح کرد: وزنه‌برداری همیشه یکی از رشته‌های مدال آور بوده است اما با توجه به صحبت‌های رییس فدراسیون وزنه‌برداری توجه و حمایت مالی از وزنه‌برداری زیاد نیست. فکر می‌کنم قهرمانی جهان هم از لحاظ بودجه‌ای به حال فدراسیون فرقی نداشته است. قهرمانی جهان نتیجه خوبی بود به ویژه اینکه در خاک آمریکا قهرمان شدیم و به نظرم می‌شد توجه  و نگاه ویژه‌تری نسبت به این موضوع شود.

علی حسینی در مورد بازگشت مجدد سلیمی به تمرینات وزنه برداری گفت: بهداد سلیمی یکی از سرمایه های وزنه برداری ایران و چند دوره قهرمان جهان است. مطمئن باشید که حضورش باعث می شود هم ما خوب تمرین کنیم هم خودش. در نهایت هم سودش به ایران می‌رسد که مدال‌های خوش رنگی به دست می‌آید.

علی حسینی در مورد اینکه بعد از مسابقات جهانی چقدر فضای مسابقات برایش عادی شده است، گفت: آن زمان هم همه چیز برایم عادی بود و مشکلی نداشتم فقط آسیب دیدگی زانو اذیتم کرد، چون روزهای آخر نتوانستم خوب تمرین کنم اما از لحاظ روحی  و روانی مشکلی نداشتم. اکنون هم تجربه‌ام بیشتر شده و در مسابقات بعدی با تجربه‌تر عمل می کنم.

او در مورد اینکه از الان به فکر رکوردشکنی دربازی‌های آسیایی هست یا خیر تاکید کرد: وزنه بردار ازبکستان در مسابقات جهانی خوب ظاهر شد، بنابراین رقابت در دسته فوق سنگین بازی‌های آسیایی هم خیلی راحت نیست. فعلا هم در مورد هیچ چیزی نمی‌توان پیش‌بینی کرد ابتدا باید بدن‌هایمان آماده شود و بعد دید به چه چیزهایی باید فکر کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید