گرشاسبی: به دنبال جلسه با اینفانتینو هستیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: به دنبال برگزاری جلسه‌ای با اینفانتینو هستیم تا مباحثی در خصوص مسائل حقوقی باشگاه را مطرح کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمدرضا گرشاسبی بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان گفت: بازی امروز سرسره بازی بود. از طرفی هم برانکو تدبیری اتخاذ کرده بود تا برای بازی بعدی به بازیکنان استراحت دهد. بازیکنان امروز خوب بودند و با برد امروز فاصله ما در جدول بیشتر شد.

او افزود: انتظارمان از بازیکنان این است در داربی نیز بازی خوب و تماشاگرپسند به نمایش بگذارند. ان‌شاءالله نتیجه را هم از آن خودشان می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین درباره جلسه مشترک پرسپولیس و استقلال و شائبه تساوی در بازی پیش رو گفت: جلسه مشترکی نداریم و تنها جلسه مطبوعاتی بین مدیران دو باشگاه با رسانه‌ها خواهیم داشت. اصلا این فکرها نیز در سر ما نیست و بازیکنان برای برد به زمین می روند.

گرشاسبی درباره احتمال برگزاری جلسه با اینفانتینو بیان کرد: باشگاه استقلال را نمی‌دانم اما ما به دنبال برگزاری جلسه‌ای با او هستیم تا مباحثی در خصوص مسائل حقوقی باشگاه را مطرح کنیم تا مسدود بودن پنجره نقل و انتقالات باشگاه حل شود. دو باشگاه به توافق رسیدیم و هیچ مشکلی بین ما نیست. با توجه به آسیب زیاد پرسپولیس، انتظار داریم نگاه مثبتی به باشگاه پرطرفدار آسیا شود.

او درباره نیمکت نشینی مسلمان هم توضیح داد: سرمربی باشگاه تصمیم می‌گیرد و ما اگر به عنوان مدیرعامل دخالت کنیم، حرفه‌ای و منطقی نیست. برانکو امروز از بازیکنان جوان استفاده و آن‌ها را تست کرد. شاید برای مسلمان هم برنامه‌هایی دارد. اما درباره مسائل انضباطی مسلمان چیزی به ما نگفته و حتی برانکو درخواست تمدید قرارداد با او را کرده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید