تکسیرا: نشان دادیم بسیار قوی و متحد هستیم

مربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: با برتری مقابل پدیده نشان دادیم که قوی و متحد هستیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، میگوئل تکسیرا دستیار امیر قلعه نویی در نشست خبری بعد از بازی پدیده گفت: قبل از این که بخواهم راجع به بازی صحبت کنم، می‌خواهم این برد را به سرمربی تقدیم کنم چرا که قبل از بازی هم اعلام کردم که ناراحتم او در این بازی حضور ندارد. امروز می‌دانستیم بازی سختی داریم.

او افزود: پدیده خوب سازماندهی شده و به دنبال کسب امتیاز در اصفهان بود اما امروز تیم ما نشان داد قوی و متحد است. یک بار دیگر نشان دادیم زمانی که همه بازیکنان ذوب آهن اتحاد دارد، کسی نمی‌تواند از آن عبور کند. ذوب آهن می‌تواند همه سختی ها را از پیش رو بردارد. امروز از تمام جهات حمله کردیم تا به گل رسیدیم. این برد حاصل زحمات بازیکنانمان بود که امروز فوق العاده بازی کردند.

مربی ذوب آهن همچنین درباره موقعیت سوزی بازیکنانش خاطرنشان کرد: بازیکنان جدید وقتی وارد زمین می‌شوند، می‌خواهند خودرشان را به سرمربی تیم نشان دهند. پدیده هم از پنج بازیکن جوان استفاده کرد و کار ما سخت شد. در مورد موقعیت سوزی باید بگویم ما هیچ وقت پشیمان نشده و عقب نمی‌نشینیم. تلاش می‌کنیم به گل برسیم اما همیشه موقعیت‌ها گل نمی‌شوند. پیروزی ما به خاطر پشیمان نشدن است.

تکسیرا درباره جایگاه ذوب آهن هم بیان کرد: وقتی تیم‌های حریف بسته بازی می‌کنند گل زدن سخت می‌شود. به همین خاطر مجبوریم با حوصله فوتبال بازی کنیم تا روزنه‌ای پیدا کرده و به گل برسیم. امروز هم ابتدا از طرفین و سپس از عمق، حریف را تحت فشار قرار دادیم. هواداران از ما بردهای پرگل و متوالی را می‌خواهند. کادر فنی نیز روی این موضوع کار می‌کند اما مهم این است که امروز سه امتیاز بازی را کسب کرده و به هدفی که می‌خواستیم رسیدیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید