جام جهانی شمشیربازی - لهستان

حذف فرزاد باهر و رهبری / جدال عابدینی و پاکدامن در یک هشتم نهایی

در ادامه جام جهانی شمشیربازی در اسلحه سابر مجتبی عابدینی و علی پاکدامن باید در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف هم بروند و محمد رهبری و فرزاد باهر ارسباران از گردونه رقابت ها کنار رفتند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در دومین روز از رقابت های جام جهانی شمشیربازی در اسلحه سابر که با حضور ۲۰۲ شمشیرباز برگزار شد از ساعت ۱۲ امروز(شنبه) دیدار های بخش انفرادی در جدول ۶۴ نفره آغاز شد که در نخستین دیدار فرزاد باهر ارسباران  برابر ال درشویتز از آمریکا با نتیجه۱۵ بر ۶ شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در دیگر دیدار مجتبی عابدینی موفق شد در نخستین دیدارش در جدول اصلی برابر فرانچسکو بونسانتو از ایتالیا با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ به پیروزی برسد. عابدینی در مرحله یک شانزدهم نهایی نیز توانست لوکا کوراتولی از ایتالیا را با نتیجه ۱۵ بر ۱۱ از پیش رو بردارد و به جمع ۱۶ شمشیرباز برتر راه یابد و باید در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف علی پاکدامن برود.
علی پاکدامن هم توانست در دیدار نخستش در دور اصلی ۱۵ بر ۷ از سد میکلوس پچ از رومانی بگذرد. او در مرحله یک شانزدهم نهایی نیز موفق شد دیمیتری دانیلنکو شمشیرباز مطرح روسیه را ۱۵ بر ۷ شکست دهد و باید در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف مجتبی عابدینی برود.

محمد رهبری آخرین نماینده ایران در جدول اصلی در اولین دیدارش ۱۵ بر ۱۳ توانست  گئورگ یانک از رومانی را شکست دهد اما در دیدار بعدی برابر آندراس زاتماری شمشیرباز عنوان دار مجارستانی با نتیجه نزدیک ۱۵ بر ۱۴ شکست خورد و از گردونه رقابت ها کنار رفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید