پیروزی یک نیمه ای استقلال مقابل فولاد خوزستان

دیدار دو تیم فولاد و استقلال در نیمه نخست با پیروزی پر گل شاگردان شفر به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران، فولاد خوزستان از ساعت ۱۶ میزبان استقلال تهران بود. دو تیم در حالی به میدان رفتند که تلاش زیادی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دارند و برای افزایش امیدهای خود نیاز مبرمی به پیروزی در این بازی دارند. حاصل تلاش دو تیم در نیمه نخست پیروزی ۳ بر یک استقلال را به دنبال داشت.

بابا تیام (۳)، روزبه چشمی (۸) و داریوش شجاعیان (۱۷)، سه گل استقلال و رحیم زهیوی (۱۳) تک گل فولاد را به ثمر رساندند.

روزبه چشمی از استقلال نیز با کارت زرد داور بازی جریمه شد. قضاوت این بازی را بیژن حیدری بر عهده دارد.

ترکیب فولاد: احسان مرادیان، فرزاد جعفری، پیمان شیرزادی، ایوب والی، عبدالله کرمی، رحیم زهیوی، ایمان مبعلی، علی اصغر عاشوری، صابر حردانی، سینا مریدی، حسن بیت سعید.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، لئوناردو پادووانی، وریا غفوری، آرمین سهرابیان، امید ابراهیمی، فرشید باقری، داریوش شجاعیان، سرورجباروف،  ماما بابه تیام و محسن کریمی

نیمه نخست/ استقلال 3 - فولاد خوزستان 1

دقیقه 3: پاس عمقی سرور جپاروف به تیام رسید و این بازیکن سنگالی توپ را وارد دروازه فولاد کرد تا استقلال با یک گل جلو بیفتد.

دقیقه 7: سانتر با دقت تیام را روزبه چشمی وارد دروازه فولاد کرد تا آبی‌پوشان شروع خوبی داشته باشند.

دقیقه 8: پاس خوبی به رحیم زهیوی رسید، اما قبل از او مدافع استقلال توپ را از منطقه خطر دور کرد.

دقیقه 13: سانتر پیمان شیرزای از روی ضربه آزاد را رحیم زهیوی وارد دروازه کرد تا یکی از گل‌های خورده جبران شود.

دقیقه 16: باز هم ضربه آزاد به سود فولاد اعلام شد که پس از ارسال توپ، شوت شیرزادی به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 17: پاس عرضی خوب محسن کریمی به فرشید باقری رسید که ضربه این بازیکن را ابتدا دروازه‌بان فولاد دفع کرد، اما در ادامه داریوش شجاعیان با ضربه زیبا برای سومین بار موفق به گشودن دروازه فولاد شد.

دقیقه 26: شوت محکم بازیکن فولاد را حسینی دفع کرد و در ادامه هم در موقعیت تک به تک دروازه‌بان جوان استقلال اجازه نداد دروازه تیمش باز شود. رحیم زهیوی هم به خاطر تکل خطرناک روی حسینی از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 31: پاسکاری محسن کریمی و شجاعیان در نهایت با پاس عمقی کریمی به تیام ختم شد و ضربه این بازیکن سنگالی با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 38: روزبه چشمی با تکل خشن روی بازیکن فولاد با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 1+45: شوت زهیوی را حسینی راهی اوت کرد.

دقیقه 1+45: خسرو حیدری به جای پادوانی در ترکیب استقلال قرار گرفت. پادوانی به علت مصدومیت از ترکیب آبی‌های پایتخت خارج و با برانکارد به رختکن برده شد.

دیدگاه تان را بنویسید