معرفی موتورسواران برتر ریس / رقابت بانوان موتور سوار در پیست کراس آزادی

مرحله نهایی مسابقات موتور ریس قهرمانی کشور با شناخت نفرات برتر و معرفی قهرمانان سال این رشته برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد
به گزارش جی پلاس، پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی تهران میزبان مرحله نهایی این رشته پرهیجان موتورسواری بود، رقابتی سخت که موتورسواران آخرین تلاش خود را برای رسیدن به سکوهای قهرمانی به کار گرفتند. این رقابت از ساعت 10 صبح در یک هوای مطبوعِ آغاز شد و 63 شرکت کننده از هفت استان در کلاس های متداول گذشته 600،250،125 و 1000 سی سی و همچنین برای اولین بار در کلاس 125 سی سی استاندارد و 125 سی سی همگانی به رقابت پرداختند.

حساسیت این مرحله در سه کلاس اول بیشتر بود زیرا فاصله امتیازات نفرات اول و دوم در دوره های قبلی بسیار نزدیک بود و شاید یک اشتباه از سوی هر کدام از موتورسواران سرنوشت قهرمان سال را عوض می کرد که این باعث ایجاد رقابتی تنگاتنگ بین شرکت کنندگان شده بود.

همچنین به همت کمیته موتور ریس برای اولین بار رقابتهای 125 سی سی استاندارد و همگانی نیز برگزار شد تا راهی برای ورود علاقمندان به این رشته پر مخاطب ایجاد شود و افراد علاقمند و نیمه حرفه ای نیز بتوانند با حضور در کورس رقابت ها به ارتقاء سطح مسابقات کمک کنند.

پس از رقابتی سخت و تماشایی که همه تماشاگران را برای دیدن این رقابتها به ایستادن بر روی سکوها وادار کرده بود، در کلاس 125 سی سی یاسین سینه سپر از مازنداران، محمدامین کارخانه از تهران و حمیدرضا برغمدی از خراسان رضوی عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در کلاس 250 سی سی مصطفی کهنی از تهران اول، امین بردبار از فارس دوم و علیرضا میرمجیدی از تهران سوم شدند.

در کلاس 600 سی سی سلمان عضایی و علیرضا عباس جی از تهران و مهدی نعیمی از خراسان رضوی بر سکو های اول تا سوم ایستادند.

در کلاس 1000 سی سی مهدی جابری، ساسان اکبری و محسن مرگن هر سه از تهران مقام های اول تا سوم این کلاس را کسب کردند.

در کلاس 125 سی سی استاندارد نیز یاسین سینه سپر از مازندران، رضا ساداتی و حسین برومند از تهران بر سکوهای اول تا سوم ایستادند، در نهایت پس از جمع بندی امتیازات در کلاسهای 125 تا 1000 سی سی قهرمانان سال این رشته موتورسواری به شرح زیر معرفی شدند:

کلاس 125 سی سی محمدامین کارخانه

کلاس 250 سی سی مصطفی کهنی

کلاس 600 سی سی سلمان عضایی

کلاس 1000 سی سی حسین برومند

 

*رقابت بانوان موتور سوار در پیست کراس آزادی

اولین مسابقات موتور کراس کشوری بانوان(جام فجر) در پیست موتورکراس مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود. این رویداد روزجمعه تاریخ 96/12/11 برگزار و هیات های استانی تا پایان وقت اداری 96/12/06 مهلت دارند نسبت به معرفی ورزشکاران اقدام نمایند، بدیهی است معرفی نامه های ارسال شده بعد از تاریخ فوق مورد قبول نمی باشد، همچنین تمرینات تیم ها از روز دوشنبه مورخ 96/12/07 از ساعت 9 صبح در پیست موتور کراس مجموعه آزادی تهران می باشد.
همچنین تایم گیری مسابقه روز پنجشنبه مورخ 96/12/09 رأس ساعت 10 صبح در محل پیست موتور کراس آزادی برگزار می شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید