گلایه های محمدپور از کمیته ملی المپیک

وزنه بردار دسته 105 کیلوگرم ایران از بازگشت مجدد خود به اردوی تیم ملی خبرداد و البته از اینکه کمیته ملی المپیک پیگیر رسیدن مدال طلای المپیک لندن به او نیست گلایه داشت.

لینک کوتاه کپی شد

 به گزارش جی پلاس، سعید محمدپور جزو وزنه بردارانی است که  در این دو سال اخیر اتفاقات تلخ و شیرین را با هم تجربه کرد. محمدپور در سال 94 و در حالی که برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان 2015 آماده می شد، در رکورد گیری تیم ملی دچار آسیب دیدگی شدیدی از ناحیه آرنج شد به طوری که دو سال  او را از میادین دور نگه داشته است. اتفاق شیرین برای این وزنه بردار این بود که در حالی که درگیر درمان مصدومیتش بود، متوجه شد با توجه به مثبت شدن تست دوپینگ حریفانش، بعد از چهارسال مدال طلای المپیک لندن در دسته 94 کیلوگرم وزنه برداری به او رسید. اکنون هم این وزنه بردار قرار است دوباره در اردوی تیم ملی شرکت کند و برای بازی های آسیایی 2018 و مسابقات جهانی ترکمنستان آماده شود.

محمدپور درباره ی وضعیت خود بیان کرد: وضعیت مصدومیتم خیلی بهتر شده است، بهداد سلیمی یک پزشک به من معرفی کرد که آمپول در شانه ام تزریق کرد و پس از آن شرایطم بهتر شده است وباید از بهداد تشکر کنم. اکنون هم با آقای برخواه سرمربی تیم ملی صحبت کرده‌ام تا تمریناتم را در اردوی تیم ملی انجام دهم.

او در مورد اینکه گفته می شود شاید ترس از آسیب دیدگی نگذارد به رکوردهای بالایی برسد، تصریح کرد: مطمئنا اوایل تمرین ممکن است ترس داشه باشم اما سعید محمد پور همیشه به داشتن جسارت معروف است و ترس آنچنانی در ذهنم نیست از این رو شرایطم بهتر باشد مطمئنا هیچ ترسی در ذهنم باقی نمی ماند.

محمدپور در پاسخ به این پرسش که تکلیف ارسال حکم قهرمانی و مدال طلای المپیک برایش مشخص شده است یا خیر، تصریح کرد:  قرار بود کمیته بین المللی المپیک(IOC) در بازیهای المپیک زمستانی جلسه ای را برگزار و تکلیفش را مشخص کند. البته خودم به کمیته ملی المپیک رفتم و گفتند پیگیری می کنند. فکر می کردم کمیته بین المللی المپیک سر و سامان دارد اما  کمیته ملی المپیک به من گفته چند مرتبه است که جلسه IOC به تعویق افتاده است.

 او ادامه داد: الان یک سال گذشته اما خبری نشده است و به نظرم باید دیگر خودمان پیگیری کنیم و منتظر خبرIOC نباشیم. شاید چون مدت زیادی از المپیک لندن گذشته دیگر مدال آن برای مسئولان ما اهمیتی ندارد یا چون باید جایزه اش را بدهند قضیه را پیگیری نمی کنند. نمی دانم جریان چیست  اما هر دفعه به من می گویند پیگیری می کنند اما بعد فراموش می شود. 

محمدپور در پاسخ به این پرسش که فکر می کند به بازی های آسیایی و قهرمانی جهان2018 برسد یا خیر، تاکید کرد: هیچ چیزی دور از دسترس نیست. خدا را شکر آسیب دیدگی ام جدی نیست و شرایطم بهتر شود تلاش می کنم خوم را به بازی های آسیایی برسانم و بتوانم در آن شرکت کنم.

او در مورد سنگین بودن رقابت در دسته 105 کیلوگرم و بازگشت مدعیان قهرمانی به مسابقات جهانی گفت: اگر شرایطم خوب باشد ترسی از کسی ندارم و به راحتی می توانم با آنها رقابت کنم. البته شاید مسابقات جهانی امسال سخت باشد اما قول می دهم  برای مسابقات جهانی 2019 تمام تلاشم را کنم تا مقابل آنها کم نیاورم.

دیدگاه تان را بنویسید