جلالی: تراکتور می‌تواند در فوتبال ایران و آسیا بزرگی کند

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: هدف ما این است که بتوانیم روزنه‌های خوبی برای آینده پیکان ایجاد کنیم تا بتوانیم نگاه امیدوارانه‌ای به ادامه بازی‌ها داشته باشیم.

لینک کوتاه کپی شد
به گزارش جی پلاس، مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل گسترش فولاد گفت: هفته قبل در اهواز با یک دیدار خوب موفق شدیم فولاد را شکست دهیم. فردا مقابل تیمی که خیلی خوب فوتبال بازی می‌کند به میدان می‌رویم و هدف ما این است که بتوانیم روزنه‌های خوبی برای آینده پیکان ایجاد کنیم تا بتوانیم نگاه امیدوارانه‌ای به ادامه بازی‌ها داشته باشیم. 

وی ادامه داد: هفت بازیکن محروم و مصدوم را در دیدار مقابل فولاد را نداشتیم که سه نفر از آنها به بازی مقابل گسترش خواهند رسید اما 4 نفر از آنها را باز هم نخواهیم داشت. اتکای ما به تجربه و نیروی جوانی تیم‌مان است که امیدواریم بتوانیم در این مسابقه بازی خوب و موفقی داشته باشیم. 

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره روند نزولی پیکان بعد از شروع موفقیت‌آمیز در ابتدای فصل‌، گفت: برای تیمی که جوان شده و به تازگی می خواهد پوست‌اندازی کند و قدم در راه‌های بزرگ بگذارد، شاید مهمترین عامل که باید به آن توجه کرد این است که آیا می‌تواند فشارهای روانی را تحمل کند و ظرفیت‌های روانی لازم را برای بزرگ شدن دارد یا نه، در لیگ امسال به تجربیات گرانبهایی رسیدیم که برای آینده پیکان می‌تواند با ارزش باشد. 

جلالی افزود: هم از نظر ظرفیت‌های روانی و هم امکاناتی به تجربیات خوبی رسیدیم که این تجربیات حتما برای آینده می‌تواند به ما کمک کند شاید نوساناتی که در طول این فصل داشتیم به خاطر همین عوامل بود. روندی که گسترش داشته همراه به فراز و نشیب‌های زیادی بوده است اما بعد از تغییراتی که در کادر مربیگری تیم صورت گرفت از آن پس این تیم روند مثبتی پیدا کرد نوسانات کمی هم که داشتند با توجه به وقفه‌های زیاد و طولانی مدت لیگ برتر طبیعی است. 

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به تجربه حضورش در تراکتورسازی عملکرد این تیم را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: در هر تیمی که کار می‌کنیم تجربیات و خاطراتی برای ما می‌ماند بارها گفتم آنچه که از تبریز به عنوان خاطره برای من مانده چیزی جز خوبی مردم این شهر نبوده است. مردم تبریز فوق‌العاده مهربان و خونگرم هستند اما محیط استادیوم نیاز به بازنگری دارد. چون همان زمان هم علی‌رغم اینکه تیم ما بالای جدول بود مشکل داشتیم. زمانی این مشکلات به وجود آمد که تیم ما به صدر جدول رسید و از همان زمان مشکلات ما زیاد شد. 

سرمربی تیم فوتبال پیکان  افزود: مشکلات تبریز را لمس کرده‌ام فکر می‌کنم همین مسائل برای مربیانی که بعد از من آمدند، هم پیش آمد. مسائلی وجود دارد که باید به آن رسیدگی شود و آسیب‌شناسی کنند. تراکتور با ظرفیت‌هایی که دارد می‌تواند در فوتبال ایران و آسیا بزرگی کند اما به غیر از همان جام حذفی که در همان سال بدست آورد، چیزی نصیبش نشد اما اگر آسیب‌شناسی شود متوجه می‌شوند که باید به فضای استادیوم رسیدگی شود. 

 

دیدگاه تان را بنویسید