توئیت جالب کاسیاس باعث خشم هواداران اسپورتینگ لیسبون شد + عکس

کاپیتان سابق تیم ملی اسپانیا درباره رقیب تیمش در لیگ پرتغال اظهارنظری جنجالی انجام داده که به مذاق هواداران آن خوش نیامده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ایکر کاسیاس در صفحه شخصی‌اش در توئیتر تصمیم داور بازی اخیر تیم اسپورتینگ لیسبون برابر توندلا در لیگ پرتغال را زیر سؤال برد.

تیم پایتخت پرتغال که با تنها دو امتیاز اختلاف نسبت به پورتو در رده سوم جدول لیگ پرتغال قرار دارد، در دقیقه 9 وقت‌های تلف شده‌ای که داور برای نیمه دوم اعلام کرد، توانست گل برتری خود را بزند و 3 امتیاز بازی را بگیرد تا فشارش روی پورتو را حفظ کند.

کاسیاس با اشاره به همین موضوع در صفحه توئیتر خود پیامی با این مضمون گذاشته است: 90 دقیقه + 4 (2×4) + یک ساعت + یک هفته + یک ماه + یک سال +  پنج سال + یک دهه + یک قرن ... و اگر باز هم (گلزنی) ممکن نبود: بی‌نهایت وقت تلف شده!

بسیاری از هواداران اسپورتینگ به پیام کاسیاس واکنش نشان داده‌اند و به او برخی از بازی‌های پورتو که در آن وقت‌های تلف شده زیادی در نظر گرفته شده از جمله بازی این تیم برابر موریرنسه با 8 دقیقه وقت تلف شده را یادآوری کردند. بنفیکا دیگر تیم کورس قهرمانی لیگ پرتغال هم از وقت‌های تلف شده طولانی در بازی اخیرش برابر بلننسس بهره بود وقتی که در دقیقه 97 مسابقه گل زد و پیروز شد.

دیدگاه تان را بنویسید