تساوی ارزشمند بارسلونا مقابل چلسی در لیگ قهرمانان اروپا

در شب شکسته شدن طلسم گلزنی مسی به چلسی، بارسلونا با اندوخته‌ای مناسب از لندن خارج شد و بایرن‌مونیخ خیال خودش بابت صعود را راحت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در ادامه دور رفت مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم بارسلونا با تساوی یک بریک در زمین چلسی اندوخته مناسبی جمع‌آوری کرد و بایرنمونیخ با برتری قاطعانه 5بر صفر خانگی مقابل بشیکتاش به یک قدمی صعود رسید.

 در بازی ورزشگاه استمفورد بریج لندن، چلسی پس از اینکه در 45 دقیقه اول پرتب و تاب، برتری نسبی‌اش نسبت به بارسلونا را با 2 تیرک دروازه ویلیان نشان داد، توسط این بازیکن برزیلی در دقیقه  61 به گل رسید اما اشتباه خط دفاعی چلسی به مسی اجازه داد با پاس اینیستا در دقیقه 74 گل تساوی بارسلونا را به ثمر برساند و طلسم گلزنی مقابل تیم لندنی را بشکند. در ادامه تلاش 2 تیم نتیجه‌ای نداشت و تساوی یک بریک، امید بارسلونا برای صعود در بازی برگشت را افزایش داد.

 در دیگر بازی، بایرن‌مونیخ با ارائه یک بازی برتر 5 بر صفر میهمانش، بشیکتاش را برد  و به صعود نزدیک شد. گل‌های بایرن توسط مولر در دقایق 43، 63، لواندوفسکی در دقایق 79 و 88  کومان در دقیقه 52 زده شد تا این تیم خیال خودش بابت صعود را راحت کند. ضمن اینکه اخراج ویدا از بشیکتاش در دقیقه 16، کار تیم ترکیه‌ای را مشکل کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید