پیروانی: امیدوارم السد و پرسپولیس فینالیست لیگ قهرمانان شوند

مدیر تیم پرسپولیس پیش از دیدار با السد گفت:امیدوارم فردا بازی خوبی را تماشا کنیم و امیداورم پرسپولیس برنده این بازی باشد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، افشین پیروانی مدیر باشگاه پرسپولیس پیش از دیدار با السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم پرسپولیس یکی از بهترین تیم های ایران و آسیا است. پرسپولیس تیم خوبی است و سال گذشته تا نزدیک فینال رقابت ها پیش رفتیم.

وی افزود: از استقبال خوب باشگاه السد تقدیر و تشکر می کنم. السد نیز تیم خوبی است و سرمربی و بازیکنان خوبی دارد. امیدوارم فردا بازی خوبی را تماشا کنیم و امیداورم پرسپولیس برنده این بازی باشد. زمانی که در السد بازی می کردم هم تیم خیلی خوبی بود و مربی خوب، مدیر خوب و ساختار خوبی داشت. امیدوارم السد و پرسپولیس در فینال مسابقات ببینیم.

متاسفانه پیروانی به عنوان مدیر (سرپرست) یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا گاف عجیبی داده و به این نکته توجهی نداشته که در این رقابت ها تنها یک تیم از غرب آسیا به فینال راه پیدا می کند تا با فینالیستی از شرق آسیا برای قهرمانی بجنگد؛ بنابراین امکان راهیابی هر دو تیم پرسپولیس و السد به فینال لیگ قهرمانان وجود ندارد!

دیدگاه تان را بنویسید