استقلال خوزستان ۶ روز در اعتصاب است

ویسی: از سازمان لیگ پول گرفتم و مربوط به سه فصل پیش است

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: اگر از مسئولان باشگاه یک ریال گرفته باشم ۱۰ سال هرکجای ایران که بخواهند رایگان مربیگری می‌کنم!

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، عبدالله ویسی درباره تداوم مشکلات تیم استقلال خوزستان و اعتصاب بازیکنان این تیم قبل از بازی با پرسپولیس گفت: اوضاع و احوال مناسبی که نداریم. بازیکنان ما ۶ روز است که به خاطر اعتصاب، تمرین نکرده اند. اوضاع تیم با آمدن مالک جدید یک مقدار بهتر شد ولی چون کارخانه به مشکل خورد، ما هم دچار مشکل شدیم. حتی کارگران کارخانه هم در اعتصاب بودند و ترکش هایش به تیم ما خورد. هرچند اوضاع ما دو، سه هفته خوب شد و در آن برهه باخت ندادیم ولی رفته رفته شرایط بازهم خراب شد.

وی در پاسخ به این سئوال که اعتصاب بازیکنان تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟ تاکید کرد: قرار است پیش از ظهر امروز جلسه ای به همراه بازیکنان با مالک باشگاه داشته باشیم. امیدوارم امروز اعتصاب بشکند. اگر بازیکنان متقاعد شدند که بعدازظهر تمرین می کنیم. امیدوارم بازیکنان ما به خاطر مردم خوزستان هم که شده، از امروز تمرینات خود را شروع کنند.

سرمربی تیم استقلال خوزستان درباره اینکه آیا یک شرکت در خوزستان پیدا نمی شود که از این تیم حمایت مالی داشته باشد؟ تصریح کرد: ۷۰ درصد منابع مالی کشور از خوزستان است ولی متاسفانه مسئولان به این استان به چشم یک کارخانه یا شرکت نگاه می کنند. ما استان زرخیزی هستیم. مدتی پیش به ماهشهر رفته بودم و دیدم که بیش از ۳۰ کارخانه پتروشیمی در این شهر وجود دارد. متاسفانه ما جایگاهی نداریم.

ویسی ادامه داد: در خوزستان آب و هوا که نداریم. خاکمان هم که بر سر است. مردم جای تفریح ندارند و تنها عشقشان فوتبال است اما مسئولان طراز اول کشور چنین نگاهی ندارند و به خوزستان به چشم یک کارخانه برای درآمدزایی سایر استان ها نگاه می کنند.

سرمربی استقلال خوزستان در واکنش به صحبت های مالک باشگاه که گفته بود «ویسی ۵۰ درصد از قراردادش را دریافت کرده است»، گفت: لطفا به مردم دروغ نگویید. مردم باهوش هستند و خودشان همه چیز را می دانند! به ائمه اطهار قسم یک ریال هم از اینها پول نگرفته ام! ابتدای فصل پولی از آقای اسدبیگ گرفته بودم. ۵۵ میلیون تومان این پول را هم آقای اسدبیگ در جریان است که چه کار کردم.

ویسی افزود: پولی که من گرفته ام از سازمان لیگ بوده و مربوط به سه فصل پیش است. آقایان دروغ می گویند. اگر ثابت کردند از مسئولان باشگاه یک ریال گرفته ام، ۱۰ سال رایگان هرکجای ایران که بخواهند مربیگری می کنم! این حرفها توهین به شعور مردم است.

وی که سال گذشته سرمربی سپاهان بود، در پاسخ به سئوالی درباره وضعیت این تیم اصفهانی، یادآور شد: آنقدر گرفتار تیم خودمان هستم که نمی دانم سپاهان کجای جدول است!

ویسی در خصوص اینکه آیا اگر سرمربی سپاهان می ماند، وضعیت این تیم اینطور بود؟ یادآور شد: روزی که به سپاهان رفتم، گفتند با برنامه سه ساله در استقلال خوزستان قهرمان شدی و حالا می خواهیم با شما قرارداد ۵ ساله امضا کنیم در حالی که حتی ۵ ماه هم نماندم! وقتی من سرمربی شدم تیم را به رده پنجم رساندم. قبل از من سپاهان در رده یازدهم بود و بعد از من در رده سیزدهم. حالا هم اتفاقات پارسال را به پای من می نویسند هم اتفاقات امسال را.

سرمربی استقلال خوزستان درباره صحبتهای علی کریمی و انتقادش از وضعیت فدراسیون فوتبال تصریح کرد: علی کریمی دوست داشتنی و از بزرگان فوتبال ایران است ولی حرفهای او به من ارتباطی ندارد. من نه مدیریت خوانده ام و نه کارشناس  حقوق هستم. از آن اعداد و ارقام هم سر در نمی آورم!

ویسی در پایان در خصوص رویارویی استقلال خوزستان با پرسپولیس در هفته بعد لیگ برتر گفت: پرسپولیس آنقدر تیم گردن کلفتی است که مردم از تماشای بازی هایش لذت می برند. اگر مشکل مالی تیم ما حل شود، سعی می کنیم چند روز تمرین نکردن را جبران کنیم و به مصاف پرسپولیس برویم. در جام حذفی هم امید داریم که به فینال برسیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید