صوفی زاده خبر داد:

دو دیدار دوستانه فوتسال بانوان با چین و اوکراین برگزار می کنیم

نایب رئیس فوتبال بانوان پس از پایان بازی اعلام کرد: برای آمادگی تیم ملی فوتسال بانوان دو بازی دوستانه با چین و اوکراین در نظر داریم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، لیلا صوفی‌زاده پس از برگزاری دو بازی دوستانه تیم ملی فوتسال بانوان ایران و روسیه اظهار داشت: برنامه‌ریزی و سیاست‌های فدراسیون فوتبال در راستای هرچه بهتر بهره‌وری و بالا بردن سطح آمادگی تیم ملی فوتسال بانوان است.

وی افزود: پس از بازگشت از ترکمنستان برنامه‌ریزی خوبی را در نظر گرفتیم، بر همین اساس دو بازی دوستانه با تیم ملی ایتالیا و روسیه برگزار کردیم. در ادامه نیز رقابت‌های دوستانه دیگری را نیز برگزار می‌کنیم.

صوفی‌زاده ادامه داد: فروردین ماه ۲ بازی دوستانه با تیم ملی چین و اوکراین در نظر داریم و تمام تلاش ما این است که تیم ملی کشورمان با آمادگی کامل در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا حضور پیدا کند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال یادآور شد: با توجه به این که مسابقات ما در آسیا است در نظر داریم بازی دوستانه‌ای را نیز با تیم‌های شرقی داشته باشیم. در این خصوص کمیته فنی پیشنهاد بازی با تیم ملی فوتسال تایلند را مطرح کرده است. ما نیز به دنبال برگزاری این بازی هستیم و در نظر داریم که این رقابت را اگر شود به صورت ۳ جانبه یا ۴ جانبه برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: ما درخواست بازی با تیم ملی ژاپن را نیز داشتیم، اما ژاپنی‌ها در پذیرش و آمدن به ایران کمی سخت‌گیر هستند.

صوفی‌زاده اشاره‌ای نیز به حضور تماشاگرن دو بازی ایران و روسیه داشت و در این باره گفت: حضور تماشاگران نقطه قوت برای تیم ملی ایران بود، حضورآنها بهره‌برداری دوطرفه بود هم انتظار مردم برآورده شد و هم تیم ملی در حضور تماشاگران و جو مسابقات بازی کرد. با توجه به این که مسابقات جام ملت‌های آسیا در کشور تایلند که تماشاچیان زیادی را در سالن‌های خود دارند برگزار می‌شود، لازم است بازیکنان ایران نیز با این فضا از حالا آشنا شوند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال گفت: برنامه‌ریزی‌ها و حمایت‌های جامعه از ورزش بانوان باید به گونه‌ای باشد که در آینده حتی این رقابت‌ها را در سالن ۱۲ هزار نفری برگزار کنیم.

وی در پایان اظهار داشت: از حضور صمیمی و خالصانه جامعه خبرنگاران و عکاسان و جمعیت هوادارن، وزارت ورزش و جوانان نیز و کلیه کمیته‌های فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنم که در این مدت همگام و همراه با تیم ملی ایران بودند و مسیر رشد و پیشرفت بانوان ما را فراهم کردند و در این خصوص از هیچ تلاشی دریغ نکردند. امیدوارم در آینده شاهد همراهی‌های بیشتر آن ها . فدراسیون باشیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید