تراکتور یکی از تیم های پرطرفدار ایران است

سرمربی الغرافه: به ملت ایران برای حادثه تلخ سقوط هواپیما تسیلت می گویم

سرمربی الغرافه قطر پیش از دیدار با تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی بازیکنان خوبی در ترکیب خود داردولی ما تمام تلاش خود را می کنیم تا ۳ امتیاز کامل بازی را بگیریم.

لینک کوتاه کپی شد
به گزارش جی پلاس، بولنت آیگون، سرمربی ترکیه الغرافه قطر پیش از دیدار با تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: تراکتورسازی بازیکنان خوبی در ترکیب خود دارد ولی ما تمام تلاش خود را می کنیم تا ۳ امتیاز کامل بازی را بگیریم.

وی افزود: همچنان که اطلاع دارید ما ۲ روز پیش در لیگ قطر بازی داشتیم و بازیکنان ما خسته هستند ولی در این بازی با تمام قدرت ظاهر خواهیم تا ان شاالله به پیروزی برسیم.

سرمربی الغرافه ادامه داد: من خیلی خوب می دانم که تراکتورسازی تیم خوبی است و سرمربی اش دوستم است. این تیم در ایران یکی از تیم های پرطرفدار است و بازیکنان خوبی دارد. به ملت ایران نیز به خاطر حادثه تلخ سقوط هواپیما تسیلت می گویم.
سرمربی ترک تبار تیم قطری عنوان کرد: ما تلاش کردیم تا اشتباهاتی که در ۲ بازی اخیر مرتکب شدیم را اصلاح کنیم و بهترین عملکرد را داشته باشیم. می دانیم که بازی در لیگ قهرمانان شرایط خاص خود را دارد. ما باید از بازی خانگیمان نهایت استفاده را کنیم و بتوانیم با کسب ۳ امتیاز بازی هوادارانمان را شاد کنیم.
سرمربی طارمی در پایان از تاثیر مصدومانش در این دیدار گفت: ما در این بازی مهم مهدی علی، مدافع ملی پوش خود را نداریم و سعید الحاج جای او را در ترکیب پر خواهد کرد. البته ثامر جمال نیز تست های پزشکی را داد و مشخص شد که در بازی حضور ندارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید