با شکست مقابل شهرداری بم

پاس رفت! / آخرین قهرمان ایرانیِ فوتبال آسیا سر از لیگ دسته 3 درآورد

پاس همدان با شکست در هفته آخر لیگ دسته دوم به لیگ دسته سه فوتبال کشور سقوط کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در چارچوب هفته پایانی لیگ دسته دوم، 13 دیدار در گروه‌های A و B و C این رقابت‌ها برگزار شد. در دیدارهای گروه C این رقابت‌ها تیم پاس همدان در خانه شهرداری بم با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد تا با قرار گرفتن در رده نهم این گروه به لیگ دسته سه فوتبال ایران سقوط کند.

سقوط قهرمان پیشین جام باشگاه‌های آسیا و لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی رقم خورد که این تیم شانس آن را داشت که تحت شرایطی با پیروزی برابر شهرداری بم بتواند به مرحله پلی‌آف لیگ دسته دو صعود کند و برای صعود به لیگ دسته یک بجنگد. در این گروه پاس همدان با 26 امتیاز، گیتی پسند اصفهان با 19 امتیاز و کیمیا فرایند قم با 12 امتیاز تیم‌های سقوط کرده گروه Cلیگ دسته دو بودند.

به گزارش جی پلاس؛ پاس که اصالت و ریشه تهرانی دارد و سال های زیادی یکی از سه قطب اصلی فوتبال کشور بود و حتی آخرین قهرمانیِ یک تیم ایرانی در جام باشگاه های آسیا هم متعلق به همین تیم است، زمانی با تصمیم سلیقه ایِ یک مسئول نظامی (احمدی مقدم) از تهران اخراج و به همدان منتقل شد و خیلی زود از لیگ برتر به دسته یک سقوط کرد. روند نزولی این تیم آنقدر ادامه پیدا کرده که الان سر از لیگ دسته سه کشور درآورده است!

این تیم زمانی که در تهران بود طی نسل های مختلف، ستاره های زیادی چون علی اصغر مدیرروستا؛ خداداد عزیزی؛ وحید هاشمیان؛ جواد نکونام؛ آرش برهانی؛ حسین فرکی؛ بهزاد غلامپور؛ محسن گروسی؛ مارکار آقاجانیان؛ رضا رضایی منش و.... را برای فوتبال ملی کشورمان ساخت.

 

دیدگاه تان را بنویسید