برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال به صورت پلی‌آف

نشست هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال برگزار و مصوب شد مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال در فصل آینده به صورت پلی‌آف برگزار شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس ، نشست هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال با حضور علی کفاشیان، عباس ترابیان، سعید نجاریان، کریم منصوری، محمدرضا غفاری و حامد نجفی برگزار شد و مصوبات زیر به تصویب رسید:

* مقرر شد در سال 1397 بعد از مسابقات دور رفت و برگشت هشت تیم صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر فوتسال، مجدداً به صورت پلی‌آف و حذفی رفت و برگشت مسابقات را ادامه دهند تا قهرمان رقابت‌های فصل 97 مشخص شود.

* مقرر شد رقابت‌های جام حذفی با شرکت تیم‌های زیر 20 سال در سه ماهه اول سال 97 برگزار شود که دستورالعمل و چگونگی برگزاری آن در اسفند‌ماه به هیئت‌های استان‌ها ابلاغ خواهد شد.

* با تصویب هیئت رئیسه سازمان لیگ مقرر شد تا جلسه آموزشی از طریق کمیته آموزش برای سرپرستان (مدیران) باشگاه‌های لیگ برتری برگزار شود و چنانچه افراد حاضر در جلسه آموزشی، نمرات قبولی را کسب کنند، می‌توانند روی نیمکت حضور داشته باشند.

در پایان جلسه مقرر شد جلساتی با هماهنگی عباس ترابیان، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی تا پایان اسفند با باشگاه‌های لیگ برتری برگزار شود تا آموزش‌های لازم در مورد حرفه‌ای‌سازی باشگاه‌ها و همچنین با جمع‌آوری اسناد مدارک ملزومات زیرساخت‌ها آموزش داده شود تا مقدمات اولیه و بررسی‌های لازم جهت شروع حرفه‌ای‌گری باشگاه‌ها صورت گیرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید