پانادیچ: بازی های سختی در پیش رو داریم/ هواداران ایرانی بهترین طرفداران در جهان هستند

مربی دروازه بان های تیم پرسپولیس گفت: هواداران فوتبال ایران بهترین طرفداران در جهان هستند و همیشه بدون مشکلی تیم شان را تشویق می کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ایگور پانادیچ درباره پیروزی تیم پرسپولیس مقابل نسف قارشی ازبکستان بیان کرد: در نیمه نخست نسف قارشی کمی کار ما را سخت کرد  اما در نیمه دوم بهتر بازی کردیم  و توانستیم به برد برسیم. باید در آینده سخت تمرین کنیم، چون بازی های سختی داریم و تمام تلاش مان را می کنیم تا پیروزی های پی در پی بدست آوریم. باید خیلی مواظب حریفان باشیم و بازی های سختی داریم اما نمی دانم در مسابقات آینده چه نتایجی کسب می کنیم.

او درباره هواداران پرسپولیس عنوان کرد: هواداران پرسپولیس خوب هستند. هواداران فوتبال ایران بهترین طرفداران در جهان هستند و همیشه بدون مشکلی تیم شان را تشویق می کنند.

پانادیچ درباره وضعیت محسن مسلمان در پرسپولیس گفت: من نمی توانم درباره مسلمان صحبت کنم، چون وظیفه من نیست و باید در این باره از برانکو سوال کنید. من درباره علیرضا بیرانوند باید بگویم او بهترین دروازه بان ایران است و در مسابقه با نسف قارشی هم خوب بود. او در ایران آینده خوبی دارد و امیدوارم به هدفش برسد.

 

دیدگاه تان را بنویسید