جباری: برخی کارهای شفر جای تعجب دارد/ مساوی مقابل الریان بهتر از باخت بود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مساوی استقلال مقابل الریان بهتر از باخت بود و تیم از نظر تاکتیکی مقابل حریف ضعیف عمل کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، علی جباری درباره عملکرد استقلال مقابل الریان قطر گفت: در ابتدا باید بگویم مساوی استقلال مقابل الریان بهتر از باخت بود و به طور کلی تیم ما از نظر تاکتیکی مقابل حریف ضعیف عمل کرد. 2 گلی که دریافت کردیم به دلیل ضعف در تاکتیک بود که باید به این مسئله توجه بیشتری داشته باشیم. اگر قرار بر این باشد در بازی های آینده صعود کنیم بنابراین باید کار تاکتیکی تیم را قوی و تمامی اشکالات را برطرف کنیم.

تیم ما در خط دفاع مشکل داشت

او ادامه داد:تیم ما در خط دفاع مشکل داشت و در سمتی هم که غفوری در آنجا حضور داشت به موقع توپ به او نمی دادند و همین امر باعث شده بود ضعیف عمل کنیم. از طرفی در سمت چپ زمین که به نظر بازیکن مفیدی هم در آنجا حضور نداشت ضعیف بودیم و در پاس ها هم دقت لازم را نداشتیم .به طور حتم اگر ایرادات تاکتیکی را برطرف نکنیم در آینده با مشکل مواجه می شویم. روی هم رفته نتیجه مساوی بهتر از باخت بود.

تیام موقعیت هایش را خراب کرد 

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال درباره عملکرد تیام بیان کرد: بر اساس فیلم هایی که پیش از جذب این بازیکن از او دیده شده می توان گفت که تیام می تواند مثمر ثمر باشد اما او در بازی مقابل الریان دو موقعیت گل داشت که خیلی راحت می توانست آنها را تبدیل به گل کند که این اتفاق صرت نگرفت. تیام به راحتی در موقعیت اول می توانست گل بزند و این در شرایطی بود که این بازیکن نمی دانست در موقعیت آفساید قرار گرفت است. در موقعیت دوم نیز که صد در صد گل بود باز هم تیام از موقعیت خود استفاده نکرد.البته با تمام اتفاقاتی که رخ داد باید به این بازیکن بیشتر زمان بدهیم تا او در بازی های آینده عملکرد بهتری داشته باشد.

جباری ادامه داد: از طرفی هم درست است که تیام تازه به تیم ما ملحق شده و نیاز به زمان دارد اما به نظرم هر بازیکنی با وجود توانایی هایی که دارد برای گل زدن نیاز به زمان و هماهنگ شدن ندارد. به این ترتیب تیام اگر توانایی داشت می توانست موقعیت های دیروز را گل کند که این کار را نکرد.هر بازیکنی باید از خلاقیت خودش استفاده کند.در هر صورت امیدوارم این بازیکن خیلی زود در تیم جا بیفتد و در بازی های آینده همانند فیلم هایش باشد.

برخی کارهای شفر جای تعجب دارد

او در مورد عملکرد شفر گفت: در بازی روز گذشته مواردی را از شفر دیدم که به نظرم او اصلا قصد تغییر در تیمش را نداشت.سمت چپ تیم به طور کامل از کار افتاده بود و جای تعجب داشت که شفر هیچ گونه تغییری را در آن ناحیه انجام نداد.متاسفانه یک سمت تیم از کار افتاده بود و در همین راستا بهتر بود سرمربی تیم نسبت به کارهای تاکتیکی توجه بیشتری می کرد.گل هایی که ما دریافت کردیم همه به دلیل این بود که بازیکنان به کارهای تاکتیکی توجه کمتری داشتند و باید در بازی های آینده نسبت به این مسئله دقت خود را بالا ببرند.

تجربه در بازی های آسیایی نیاز است

جباری درباره عملکرد حسین حسینی در درون دروازه استقلال گفت:هر دو دروازه بان تیم خوب هستند اما به نظر من در این بازی ها تجربه بیشتر نیاز است اما به هر ترتیب دروازه بانان ما از بهترین ها هستند و تشخیص شفر هم بر این بوده که حسینی دروازه بان تیم باشد.

دیدگاه تان را بنویسید